שתף קטע נבחר

חגיגה בנתניה: "אין מתוק מזה, רעב מנצח הכל"

שי ברדה החמיא לדני עמוס ("התנהג כמקצוען כשירד לספסל") ולא הסתיר את השאיפה לעלות לגמר: "אני מת לעשות את זה, אנחנו צריכים להמשיך להאמין"

"דני עמוס מקצוען, גם כשהוא לא שיחק בארבעה משחקים הוא התנהג כמקצוען ואנחנו שמחים בשבילו". איש צוות האימון של מכבי נתניה, שי ברדה, החמיא לשוער שעצר אתמול שני פנדלים בניצחון על הפועל באר שבע בשמינית גמר גביע המדינה.

 

"אנחנו מסתכלים מי טוב באימונים ולפי זה פועלים", הסביר ברדה את ההחלטה להוריד את עמוס לספסל במשחקים הקודמים. "אחרי ההפסד למכבי תל אביב הגיע לו לשחק. ארבעה משחקים הוא עודד את מחליפו, גולן אלקסלסי. לא התכוננו לפנדלים ומי שהרגיש שהוא צריך לבעוט - בעט. אמרנו לשחקנים שבפנדלים גם הגדולים ביותר יכולים להחמיץ".

 

בסיום המשחק חגגו השחקנים עם האוהדים על כר הדשא והחגיגות נמשכו בחדר ההלבשה. ברדה הוסיף: "זה פשוט הגיע לנו. אנחנו גאים בשחקנים היום יותר מהכל. הצעירים עשו עבודה מדהימה. לא פשוט לשחק בעשרה שחקנים מהדקה ה-70. יש פה קבוצה עם אופי אדיר. כל הזמן השחקנים באים ללמוד ולהשתפר ואני מאושר עבורם. אין מתוק מזה".

 

דני עמוס הודף (צילום: עוז מועלם)
דני עמוס הודף פנדל(צילום: עוז מועלם)

 

על הכרטיס ההרחקה של ניקו אולסק אמר ברדה: "אני לא מדבר על השופטים. היתה שליטה שלנו עד ההרחקה, ומשם ועד הסוף זה היה נטו אופי. יש פה נטו רעב ונטו רצון של הצעירים

שרוצים להצליח".

 

על גיא מלמד, שהגיע העונה במקום דיא סבע וכבש אתמול את הפנדל המכריע אמר ברדה: "סבע שחקן אדיר. מלמד עדיין ב-70 אחוז ממה שהוא יודע. הוא שחקן יוצא מגדר הרגיל שעדיין לא הגיע לטופ. גיא רעב ועוד ניהנה ממנו".

 

תגיעו לנשיא?

"אני מת לעשות את זה. זה היה סוג של משוכה ורעב מנצח הכל. אנחנו צריכים להמשיך להאמין. אם יש מגיע - אז לנתניה מגיע, כי הכל בנתניה מתנהל במקצוענות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מכבי נתניה
צילום: עוז מועלם
מומלצים