ח"כ אורן חזן (צילום: החדשות)
מי תכנן לחסל את אורן חזן? | צילום: החדשות

בזמן שחבר הכנסת אורן חזן (ליכוד), היה מאושפז בבית החולים תוכננה מזימה להתנקש בחייו - כך פורסם היום (ראשון) במעריב. אח בבית חולים בירושלים נעצר בחשד שתכנן לפגוע בחזן זאת לאחר שאמו גילתה את התוכנית ומסרה אותה למשטרה. כעת שצו איסור הפרסום בוטל חזן הגיע לאולפן ובריאיון בשש עם עודד בן עמי הוא אמר: "הפעילות הפוליטית שלי נגד המחבלים גורמת להסתה נגדי".

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות 

"לפני כחודש ימים משוחח איתי קצין הכנסת ומבקש ממני להגיע אליו לפגישה הוא מספר לי שנעצר חשוד בחשד שתכנן לרצוח אותי ולבצע פיגועים נוספים", אמר חזן. "מתוקף הדברים תוגברה האבטחה סביבי וכל מה שנלווה לעניין הזה. במערכת הביטחון לקחו את זה ברצינות גמורה".

חבר הכנסת חזן אמר כי העובדה שאמו של החשוד היא זו שמסרה את הפרטים למשטרה "מצביעה על כך שכנראה הריסת הבתים וכל הענישה משפיעה על בני המשפחה". לדבריו: "אמו התקשרה למשטרה והזהירה אותם על הכוונה לפגוע בי".

חזן קישר את ניסיון ההתנקשות לאירוע לפני כשנה בו הוא עלה לאוטובוס של משפחות מחבלים שהגיעו לביקור. "גם אז חמאס הוציא חוזה על הראש שלי ויש הסתה גדולה נגדי בשטחים", אמר. "כנראה שהפעילות הפוליטית שלי מפריעה להם. חמאס ביקשו בעבר להכניס אותי לרשימת אנשי הטרור שר ההסברה שלהם קרא לחסל אותי".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו