המלך עבדאללה יחד עם אל שומאלי בארמון (צילום: חדשות)
המלך עבדאללה יחד עם אל שומאלי בארמון | צילום: חדשות

אוהדי כדורגל רבים ברחבי היבשת צפו בשבוע שעבר במשחק של נבחרת ירדן נגד נבחרת אוסטרליה במסגרת אליפות אסיה בכדורגל. בין המוני הצופים שזכו לצפות בניצחון הירדני באצטדיון, או דרך מסכי הטלוויזיה, היה גם אדם אחד - עובד מסור במחלקת הניקיון של עיריית עמאן, שתמונתו צופה במשחק דרך חלון הזכוכית של בית קפה מקומי הופצה בכלי התקשורת המקומיים. התמונה הגיעה ללא אחר מאשר מלך ירדן בעצמו, שמצא את האיש והזמין אותו אתמול (חמישי) לארמון המלוכה לצפות יחדיו במשחק הנבחרת.

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות 

"עובד הלאום" חסר האמצעים, ח'אלד אל שומאלי, לא יכל להרשות לעצמו לשבת בבית קפה ולצפות במשחק הנבחרת שבו ירדן ניצחה את אוסטרליה 1-0. הוא כנראה לא ציפה שהתמונה שתיעדה אותו צופה במשחק בזמן שהוא ברחוב תופץ ברשת ותגיע למלך עבדאללה שמוטרד מפערי המעמדות. הפערים מתחדדים במיוחד כשבמרכז התמונה נמצא אדם אחר שיושב בבית הקפה החמים ומעשן נרגילה להנאתו.

התיעוד שהופץ ברשת החברתית בירדן (צילום: חדשות)
התיעוד שהופץ ברשת החברתית בירדן | צילום: חדשות

המלך הירדני ידוע כשליט המנסה להיות מחובר לבני עמו, וכאחד שפעיל ברשתות החברתיות, דרכן הוא עוקב אחר המתרחש במדינה ובחברה. לטענתו, לבו יצא אל עובד הניקיון המסור ודל האמצעים, והוא החליט לעשות מעשה שישמח אותו. הוא איתר את אל שומאלי והזמין אותו לארמון לצפות יחדיו במשחק ששודר אמש, בו ירדן ניצחה את נבחרת סוריה 2-0 במסגרת "גביע אסיה".

קיבל שבחים ברחבי העולם הערבי (צילום: חדשות)
קיבל שבחים ברחבי העולם הערבי | צילום: חדשות

תמונתו של אל שומאלי הופצה שוב ברשתות החברתיות, אך הפעם במקום לצפות במשחק כשהוא לובש אפוד צהוב זוהר, תוך כדי עבודות ניקיון בבירה, הוא תועד יושב על ספה בסלון מפואר יחד עם המלך עבדאללה. אזרחים ירדנים רבים, וגם בעולם הערבי, שיבחו את המלך על המעשה ועל כך שהוא אדם צנוע ופשוט, שטובת העם בראש מעייניו.