מועמד גדולי ישראל - ניצח

הבחירות המסעירות בטלז סטון: יצחק רביץ ניצח את פלאי

לאחר שבועות סוערים ביישוב השקט טלז סטון, המונה כמה אלפי משפחות, הערב - עם תום ספירת הקולות, הוכרז יצחק רביץ, מועמדם של גדולי ישראל, כמנצח הגדול בקרב על הראשות (חרדים, ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יצחק רביץ, המנצח (צילום: חיים גודלברג, כיכר השבת)

בחירות משמעותיות ומסעירות עברו על היישוב טלז סטון, המונה כמה אלפי משפחות בלבד - בחירות שבסיומן, הערב (שלישי) הוכרז יצחק רביץ כמנצח הגדול, עם בחירתו לראשות המועצה ברוב של 60 אחוזים.

מול יצחק רביץ התמודד יענקי פלאי, מועמד עצמאי, שביקש לקבל את אמונם של התושבים.

2253 תושבים - שהם כ-70 אחוזים מכלל בעלי זכות הבחירה ביישוב, יצאו להצביע במהלך היום בחמש קלפיות ביישוב, שנפתחו בשעה 07:00 בבוקר וננעלו בשעה 22:00.

בתחילת ספירת הקולות היה נראה כי הפער בין רביץ ופלאי צמוד, אך ככל שהתקדמה הספירה, הפער התרחב ועם סיום ספירת הקולות התברר כי יצחק רביץ קיבל 1332 קולות שהם 60 אחוזים, ואילו יעקב פלאי קיבל 870 קולות, שהם 39 אחוזים, בכך, כאמור, הוכרז רביץ כמנצח.

חגיגו הניצחון של רביץ (צילום: כיכר השבת)

חרדים רבים שאינם תושבי טלז סטון עלו במהלך היממה האחרונה ליישוב על מנת לעקוב מקרוב אחר הבחירות שהפכו למערכה סוערת בשל ההתמודדות של פלאי מול רביץ.

פלאי טען כי קיבל את תמיכתו של הראב"ד הגאון רבי משה שטרנבוך, טענה שהוכחשה מביתו של הרב שטרנבוך.

כזכור, מיד עם ההכרזה על הבחירות, חתמו מרנן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, נשיא המועצת וראש הישיבה חכם שלום כהן על 'קול קורא' לתמוך במועמדותו של רביץ.

יענקי פלאי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אלא, שבימים האחרונים שקדמו לבחירות, לאחר שהוכרז על בחירות חוזרות, עם פטירתו של ראש המועצה הנבחר, אברהם רוזנטל ז"ל, החלו להתרוצץ שמועות ביישוב כי תמיכתם של גדולי ישראל מלפני כחודשיים לא תקפה בשל הכרזת המועמדות של יענקי פלאי, דבר אשר הוביל למכתב נוסף שיצא בימים האחרונים, קודם הבחירות מבתי הרבנים, על תמיכתם במועמדות יצחק רביץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר