שתף קטע נבחר

ספרופולוס: "לא יודעים בוודאות מתי פארגו ישוב"

לקראת המשחק מול בודוצ'נוסט הבהיר מאמן מכבי תל אביב שקבוצתו לא מתכוונת לצרף שחקנים חדשים: "בשבילי ג'רמי פארגו הוא החיזוק אחרי שלא שיחק שלושה חודשים, ייקח קצת זמן עד שנוכל לומר מתי ישחק"

 

"זה המשחק הכי מסוכן מאז שהגעתי. אמרתי את זה לשחקנים כי היריבה עשתה כמה שינויים ועכשיו יש לה שלושה שחקנים חדשים ומאמן חדש", כך אמר מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, לקראת המשחק שיתקיים מחר (רביעי, 21:00) נגד בודוצ'נוסט ביורוליג.

 

לטבלת היורוליג

 

ספרופולוס הוסיף: "אני מקווה שהאוהדים יגיעו כמו שעשו נגד ארמאני מילאנו. הם הכניסו התלהבות בשחקנים והאווירה הייתה נהדרת, אולי הטובה ביותר מאז שהגעתי. אני מצפה שהם יתמכו בנו ויכניסו בנו כוח. אולי המאמן שלהם יכניס כמה דברים חדשים, אבל אנחנו מוכנים להגיב".

 

ג'רמי פארגו באימון (צילום: ראובן שוורץ)
ג'רמי פארגו באימון(צילום: ראובן שוורץ)

יאניס ספרופולוס (צילום: ראובן שוורץ)
יאניס ספרופולוס במסיבת העיתונאים(צילום: ראובן שוורץ)

 

על חיזוק אפשרי אמר המאמן: "אנחנו לא חושבים על זה עכשיו. ג'רמי פארגו הוא כמו חיזוק אחרי שלא שיחק שלושה חודשים. אני מקווה שהוא יהיה בריא ומצפה שייכנס לרוטציה. אני לא יכול לומר בוודאות מתי הוא ישוב לשחק, אבל הוא התחיל לעבוד לבד וצריך להתאמן עם כולם. כשנראה איך הוא מתפקד במשחק של חמישה מול חמישה נוכל לתת את התשובה".

 

ספרופולוס התייחס גם לביקורת שהעביר על משחק ההגנה של קבוצתו אחרי הניצחון על הפועל אילת (91:101): "אנחנו חייבים להיות מרוכזים ולהציג הגנה חזקה, אחרת לא נוכל לנצח במשחקים גדולים.

בהתקפה אנחנו משחקים טוב מאוד, אבל צריכים להשתפר בהגנה. נהיה חייבים להיות נחושים יותר ולשחק בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים. ככה אנחנו צריכים לשחק כל הזמן. נכון שמדובר בבני אדם ויש ימים פחות טובים, אבל נהיה חייבים להיות מוכנים מהבחינה המנטאלית".

 

על טאריק בלאק אמר ספרופולוס: "הייתה לו בעיה בשריר ובגלל זה הוא לא שיחק במשחקים במדריד ונגד אילת. הוא גם לא התאמן בצורה סדירה לפני המשחקים האלה. כעת אני מצפה שהוא יהיה מוכן, כי כאשר הוא עושה את זה הוא יכול לעזור לנו מאוד".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יאניס ספרופולוס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים