Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (8.1.19)

התחלנו עם נעלי הליכה לטיולי שטח וסיימנו עם קרם לעור יבש עד רגיל. כמו תמיד, גם הפעם ניסינו חמישה מוצרים חדשים, ויש לנו מה לומר עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

TARGHEE III Mid של KEEN

חברת שורש החלה לשווק את הנעליים החדשות של המותג האמריקאי, נעלי הליכה שיכולות לשמש לכל טיול, עירוני או טבע. ממה הן מורכבות? סוליה מאסיבית לאחיזת שטח, תמיכה בעקב לבלימת זעזועים, מדרס אנטומי נשלף, גפה גבוהה לתמיכה בקרסול, ומייצב עשוי TPU המפזר את המכה בקרקע, שומר על העקב ומשפר את היציבות. בנוסף, הנעליים אטומות למים ומאפשרות ללחות שנוצרת בתוך הנעל להתאוורר. הנעליים, שנמכרות במידות לנשים ולגברים, עונות על הציפיות שהיו לנו מהן: הן נוחות במיוחד להליכה (עד כדי כך שאימצנו אותן ליום-יום העירוני שלנו), ותפקדו מצויין בטיול טבע מבוסס הליכה. התמיכה שהן מספקות לכף הרגל והיכולת שלנו לבלום זעזועים הן גולת הכותרת.

599 שקלים. להשיג בלמטייל, ריקושט ובחנויות מטיילים מובילות.

צילום: יח"צ

אבקת קקאו נא של תבואות

בעולם הסופר-פוד, הקקאו הוא אחד הכוכבים. זאת, הודות לערכים התזונתיים שלו. למדף הקקאו מצטרף המוצר החדש הזה, המיוצר באופן אורגני בפרו. מדובר בקקאו נא, כלומר קקאו שעובד בטמפרטורה של עד 45 מעלות, כך שערכיו התזונתיים נשמרים. המשמעות היא שהוא ישמח את מי שמחפש אבקת קקאו ידידותית לגוף, שיכולה לשמש להכנת מאפים, עוגות, שייקים וכמובן שוקו חם.

עד 29.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

צילום: איילן קרן

Gum & Enamel של Oral-B

הסדרה החדשה של משחות השיניים מבטיחה לחולל שינוי משמעותי בתחום. החברה פיתחה משחות שיניים עם מרכיב אנטי-בקטריאלי, ולדבריה, מרכיב זה מפחית כ-74% מדימומי החניכיים בתוך שלושה חודשים.  סדרה זו כוללת ארבע משחות שיניים, שהן למעשה משחה אחת ושלוש וריאציות נוספות שלה – אחת גם מלבינה, השניה מגבירה את אפקט הניקוי והשלישית מבטיחה תחושה מוגברת של רעננות. אנו ניסינו את המשחה הבסיסית בחודשיים האחרונים, ושמחנו לחוות הפחתה בדימומים בחניכיים. איננו יודעים להשוות זאת לאחוז ההפחתה שהחברה מצהירה עליו, אבל שמחנו על ההשפעה שלה. רק כדאי לזכור כי ובכל מקרה חשוב שהמשחה תשמש כאמצעי נוסף ולא היחיד לטיפול בבעיה זו.

11.9 שקלים ל-75 מ"ל במחיר השקה. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: אבי לוי

מוצרים לנטרול ריחות של ZERUM

בשוק קיימים מוצרים רבים שמטרתם לנטרל ריחות – אבל סדרה זו נבדלת מכל הקיים בשל חומרי הגלם. חברת פרו-פרש מייבאת את סדרת המוצרים, המגיעים כקוביות של ג'ל או כתרסיס. התרסיסים נמכרים ב-14 ניחוחות והג'ל בארבעה ניחוחות, וכולם מבוססים על חומרים טבעיים, שזה ההבדל העיקרי בינם לבין המוצרים הוותיקים בקטגוריה. אנו ניסינו את קוביות הג'ל – הן משפיעות על אזור רחב יחסית, ויכולות לשמש לכל חדר בבית (רק לא לחלל פתוח וגדול). לתרסיס יש השפעה טובה במצבים רגילים, אבל בחלל עם ריחות כבדים ההשפעה שלו מוגבלת. הריחות עצמם נעימים יחסית, ולא נמאסים, בדומה למרבית הריחות הסינטטיים. 40 שקלים ל-100 מ"ל ספריי, /120 שקלים ל-400/900 גרם ג'ל. להשיג ברשת הגרעין וב-www.zerumisrael.co.il.

צילום: אייל קרן

Wrinkle Away של מאג'יריי

הקרם החדש מיועד, בעיקרון, לגילאי 30 ומעלה, אם כי כדאי לבחון האם הוא עונה על הצורך הספציפי שלכם. מדובר בקרם המיועד לעור יבש עד רגיל ורפוי, והוא מיועד לסייע להידוק ולמיצוק העור, להאטת סימני הזדקנות העור ולהפחתת עומק הקמטים. הקרם משלב פפטידים ביולוגיים פעילים ושמונה חומצות אמינו ותמציות צמחי מרפא, כולל חמאת שיאה, תמציות רימון, עגבניה, תה ירוק, אצות, אלוורה, מלחים מים המלח, ויטמין E ואלנטואין. לקרם יש מרקם עשיר יחסית, והוא נספג טוב בעור ומשאיר תחושה נעימה. בשימוש קבוע הוא עזר לעור להיראות ולהרגיש מוצק יותר, והיתה הטבה קלה בקמטוטים סביב העיניים. עור רפוי וקמטים עמוקים אנו משערים כי הוא אינו יכול לשנות באופן ניכר.

219 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי מורשים. www.magiray.info.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן