שתף קטע נבחר

בגלל החוזה הכבד: ניסיון בירושלים לפשר בין אליהו וקטש

במועדון יודעים שיהיה קשה מאוד להשתחרר מחוזהו של הפורוורד כבר העונה והיו שמחים לפייס בין המאמן והשחקן. גורם בסביבת הקבוצה: "אם הסכום היה קטן יותר, שני הצדדים היו מעדיפים להיפרד"

 

בהפועל ירושלים מנסים לפייס בין המאמן עודד קטש לקפטן המושעה ליאור אליהו אחרי העימות בין שניהם אתמול (שני), כפי שנחשף לראשונה ב-ynet. גורם בסביבת המועדון: "די ברור שאם החוזה של אליהו היה עומד על סכום קטן יותר, שני הצדדים היו מעדיפים להיפרד בשלב הזה".

 

קטש לאליהו: "אתה לא ראוי להיות הקפטן"

לטבלת ליגת העל

 

במועדון מנסים לשמור את השחקנים בפוקוס למשחק הקרוב מול אנטוורפן (רביעי, 19:00) ולכן משתדלים שלא להתעסק בעימות ביממה הקרובה.

 

ליאור אליהו (צילום: ראובן שוורץ)
נטל כלכלי. ליאור אליהו(צילום: ראובן שוורץ)

 

להנהלת המועדון קיימות שתי אופציות, אחת מהן ריאלית יותר. הראשונה היא לעשות שיחת הבהרה בין הצדדים בניסיון להגיע לעמק השווה ולנסות לפייס בין אליהו וקטש, כך שהמצב יוכל לחזור לקדמותו ואפילו להתיישר.

 

האופציה השנייה היא להיפרד מהפורוורד כבר באמצע העונה. החוזה השנתי של הקפטן עומד על 500 אלף דולר, מתוכו נשארו להפועל ירושלים לשלם בסביבות ה-360 אלף דולר, מה שלא מאפשר להם הרבה ברירות.

 

אף קבוצה אחרת בליגה לא תוכל לעמוד בסכום הגבוה של חוזהו, כך שבפני האדומים עומדת האפשרות להעבירו לקבוצה אחרת ולהשלים את שכרו, מה שמפיל את רוב הנטל הכלכלי על המועדון הירושלמי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ, אלכס קולומויסקי
אליהו וקטש
צילום: ראובן שוורץ, אלכס קולומויסקי
מומלצים