שתף קטע נבחר

יומיים למשחק העונה: אוהדי מכבי חיפה מוכנים

כ-100 ירוקים הגיעו לאימון מוליכת הטבלה על מנת לדרבן את השחקנים לקראת הפועל ת"א ביום ב'. המופע כלל, כרגיל, שירי עידוד, אבוקות וחזיזים. מסתמן: גאדיר יועדף ב-11 על פני ארבייטמן, עותמאן יחליף את משומר המורחק

ביום שני תארח מכבי חיפה את הפועל תל אביב בקרית אליעזר במה שמסתמן כמו קרב ההכרעה על האליפות. ניצחון יקנה לירוקים יתרון 13 נקודות בפיסגה וכמעט ויבטיח להם את התואר כבר בעיצומה של העונה. אי לכך, שומרים בחיפה על דריכות לקראת משחק העונה ונראה כי הם סופרים את השעות והדקות לשריקת הפתיחה.

 

 

מי שמפלס המתח עולה אצלם לרמות גבוהות במיוחד הם אוהדי הירוקים. כ-100 מהם הגיעו היום (ש') לאימון הקבוצה על מנת לתת את הדחיפה המסורתית לשחקנים לפני משחק חשוב. האוהדים עודדו את השחקנים ושרו שירים בגנות האדומים מתל אביב. הצבע מסביב לא היה חסר גם הפעם והקהל בכפר גלים דאג להדליק אבוקות וחזיזים.


כרגיל לפני משחקים חשובים, הקהל הירוק הדליק את האווירה (עדי סרדס)

 

גם ביום שני אוהדי הקבוצה מתכננים קרבנל ירוק ביציעים, עם הרבה מאוד עידוד,

דגלים ואמצעי פירוטכניקה, ככל שיתאפשר. כ-450 שוטרים אמורים לשמור על הסדר במשחק העונה בקרית אליעזר.

 

גם באימון היום, כמו בימים האחרונים, תירגל המאמן אלישע לוי את אותו הרכב שהביס בשבוע שעבר את הפועל רמת גן 0:5, פרט לאייל משומר שהורחק, ואת מקומו ימלא עלי עותמאן.

 

מוחמד גאדיר ושלומי ארבייטמן לא תורגלו עם ההרכב הראשון ונראה כי דווקא גאדיר הוא זה שיועדף ב-11 על פני מלך השערים.


מוחמד גאדיר. מסתמן כי יהיה זה שיפתח ביום שני (אלי אלגרט)

 

ביום שישי צפו שחקני מכבי חיפה בקלטת וידאו ממשחקם מול הפועל רעננה בליגה. "מצפה לנו משחק מאוד קשה, מול יריבה חזקה", הבהיר לוי באסיפת השחקנים, "אם ניתן להם לשחק את המשחק שלהם, הם יכולים לעשות לנו המון צרות. לכן צריך להגיע מוכנים ודרוכים ולא לתת להם לפתח את המשחק שלהם". לפני המשחק יקיימו השחקנים אסיפה נוספת, בה יצפו על גבי מסך במשחקיה של היריבה.


אוהדי מכבי חיפה הגיעו לדחוף את שחקני המוליכה (צילום: עדי סרדס)

 

שחקנים בחיפה אמרו כי כבר תקופה ארוכה מאוד לא זכורה אווירה מתוחה כפי שמורגשת עכשיו,

לקראת ביקורם של האדומים. זאת למרות שהפער מהמקום השני עומד על עשר נקודות, ויש עוד זמן רב עד לסיום העונה.

 

בקבוצה הסבירו כי המתיחות נובעת דווקא ממאבקי יוקרה בהקשר של הופעות השתיים באירופה. החיפאים אמנם העפילו לליגת האלופות, אך סיימו את הקמפיין ללא נקודות וללא שערים. האדומים מנגד, נמצאים בעיצומו של קמפיין מוצלח ומרשים ביותר בליגה האירופית. הירוקים נחושים להוכיח כי למרות האכזבה מהופעתם בצ'מפיונס ליג, הם עדיין עדיפים על פני התל אביבים.


פורסם לראשונה 22/01/2010 13:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלישע לוי מתדרך את שחקניו
צילום: עדי סרדס
מומלצים