שתף קטע נבחר

דאגה גדולה בחולון ממצבו של קאליף וואייט

הרכז סובל מכאבים בעקבות התנגשות של עצמות בברך. לא ישחק נגד אשדוד בשבת. צפוי לקבל זריקה שאמורה להקל על הכאבים. פניני חתם לשנתיים

 

הפועל חולון רשמה אמש (רביעי) ניצחון ביתי דחוק 72:78 על עירוני נהריה ונותרה במקום הראשון. דן שמיר לא ירצה לקחת שום דבר מהמשחק הזה. את האמת, הראש של המאמן טרוד בעיקר במצבו של קאליף וואייט.

 

לטבלת הליגה

 

הגארד האמריקני התלונן ביום שני על כאבים עזים בברך. הקבוצה שלחה אותו לבדיקת MRI בה התגלה כי הוא סובל מהתנגשות של שתי עצמות בברך, דם ומים באזור. משך ההחלמה שלו אינו ברור. וואייט צפוי לקבל זריקה שאמורה להקל על הכאבים ולעזור לו להתגבר על הפציעה. מדובר באותה הברך בה עבר ניתוח לשחזור הרצועה אחרי שנפצע במדי חולון בקדנציה הקודמת שלו במועדון. כבר עכשיו ברור כי הוא לא ישחק בשבת נגד מכבי אשדוד בבית.

 

קאליף וואייט (צילום: יאיר שגיא)
קאליף וואייט. מכה לחולון(צילום: יאיר שגיא)

 

בנושא אחר, מיד לאחר הניצחון על נהריה ומקלחת זריזה, גיא פניני נכנס למשרדי המועדון בהיכל טוטו, נפגש עם הבעלים שלמה אייזיק ויושב הראש איתן לנציאנו וחתם על חוזה לשנתיים נוספות בחולון.

 

"אני גאה להמשיך להיות חלק מהמסע הקסום של הפועל חולון", אמר פניני לאחר החתימה. "אני מודה להנהלה ולאוהדים על האמון והתמיכה שנותנים לי, זה לא מובן מאליו. הכי חשוב שנמשיך להצליח,להנות ולרגש את הקהל שלנו".

 

לנציאנו הוסיף: "אנחנו שמחים להמשיך עם גיא גם בשנתיים הבאות וגאים שבחר בנו להיות הבית שלו. היה חיבור מדהים מהרגע הראשון והמשך ההתקשרות היתה צפויה משני הצדדים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
קאליף וואייט
צילום: יאיר שגיא
מומלצים