י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"שתו לי את הדם 3 וחצי שנים"

כוכב חדש בשמי הפוליטיקה: תא"ל גל הירש

תא"ל במיל' גל הירש, מי שמוכר בעיקר בשל סיכול מינויו לתפקיד המפכ"ל - הודיע הערב על הצטרפותו לפוליטיקה: "אם העם ירצה אותי בירושלים - אהיה שם" • וכיצד התייחס הירש לסיכול הממוקד שנעשה לו? • כל הפרטים

כוכב חדש בשמי הפוליטיקה: תא"ל גל הירש
גל הירש צילום: באדיבות המצלם

תא"ל במיל' גל הירש, מי שמוכר לציבור בעיקר בשל סאגת סיכול מינויו לתפקיד המפכ"ל - הודיע הערב (רביעי) על הצטרפותו למערכת הפוליטית. 

"אני לא מסתיר את עמדותיי", אמר הירש בהודעה שהוציא הערב, "עמדותיי הם מדיניות ימנית ביטחונית ואחריות כלכלית. לא מזדכים על אדמותינו".

הירש צין בתוך דבריו כי "לא ביקשתי אף פעם כלום. אבל אם העם ירצה אותי בירושלים - אהיה שם. פני לעשיה ציבורית בדרך העולה לירושלים".

תא"ל הירש התייחס גם לסיכול הממוקד שנעשה לו לאחר שמונה למפכ"ל לפני שלוש וחצי שנים: "ברור שאין עכשיו שום כוונה לסיים את החקירה. יש מי שמבין שברגע שיסגרו החקירות הללו, הם יהיו הנחקרים הבאים".

עוד הוא הוסיף כי "לא כל אמירה נגד המשטרה או הפרקליטות זה התקפה על שלטון החוק. שתו לי את הדם שלוש וחצי שנים, שתקתי, אבל נחצה קו אדום, ראוי שאדם עם חקירה לא יתמודד לעשיה, אבל כאן נעשה סיכול. הפכו אותי לפושע. בלחיצת גוגל אחת רואים עלי דברים קשים ושקריים".

לסיום אמר הירש: "אני מעדיף פציעה שלישית בגוף, מפציעה בנפש שפצעו אותי. היה כאן מעשה מלוכלך שמנע ממני לשרת אתכם. המציאו עלי דברים שקריים, שאני מאמן חיילים בקולומביה, שאני מוכר נשק באפריקה".

יצוין כי הירש אמנם לא ציין לאיזו מפלגה יצטרף, אולם כבר הערב נשמעים קולות ממפלגת הליכוד הקוראים לראש הממשלה נתניהו לשריין לו מקום במפלגת הליכוד.

בהודעה שהוציא השר גלעד ארדן נאמר: "פניתי הערב לראש הממשלה וביקשתי ממנו לשריין את גל הירש ברשימת הליכוד לכנסת הבאה".

לדברי השר: "גל הוא קצין אמיץ, ערכי וראוי שכל חייו פעל למען בטחון ישראל ולצערי נעשה לו עוול שמנע את מינויו למפכ״ל. אני בטוח שיכולותיו וערכיו יחזקו את רשימת הליכוד ואת אמון הציבור בכנסת".

גל הירש מפכל פוליטיקה גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד