זה מה שניסינו להשיג // צילום: Getty Images

עיבינו שפתיים בלי מחט, אז איפה הבעיה?

הצלחנו לעבות את השפתיים שלנו עם קרם ובלי כאבים • אז למה אנחנו שומרים אותו רק לאירועים מיוחדים? • וגם, מצאנו קרם עיניים שמבטיח ומקיים • חדשות הטיפוח

לעבות את השפתיים ללא מחטים, להאיר את עצמות הלחיים מבלי שירגישו שהתאפרנו ולהתקלח בניחוחות חלב שקדים וקוקוס וניל - המוצרים החדשים והמסקרנים שמגיעים למדפים במבחן של מיטב נסיינינו. 

ערכת עיבוי שפתיים - MAELYS

חברת הקוסמטיקה MAELYS, משיקה ערכה לעיבוי שפתיים בשם Flirt. לדברי החברה, המוצר מעניק שפתיים עבות יותר תוך דקות ספורות לאחר המריחה. 

הערכה כוללת שני מוצרים: פילינג סקראב המעניק לחות ושיקום ושפתון פעיל התורם לעיבוי והחלקת השפתיים.

ניסינו: תחילה צריך להשתמש בקרם פילינג איתו מעסים את השפתיים למשך דקה. לאחר ההנחה חשנו במעט חום על השפתיים והמשכנו במריחת השפתון שגרם לתחושה מעקצצת ומעט לא נעימה ואפקט מחמם - עקב זרימת דם מוגברת לאזור. התוצאה: תחושת עיבוי מעטה של השפתיים.

השורה התחתונה: מחיר לא זול, אל תצפו שזה יחליף טיפול אסתטי של מילוי, אבל מדובר במוצר נחמד לשימוש לפני אירועים. 

מחיר: 229 שקלים (מחיר לשתי ערכות 318 שקלים), לתכולה של 15 מ"ל פילינג ו-10 מ"ל שפתון. 

ניתן להשיג באתר המותג.


ערכת עיבוי שפתיים של MAELYS // צילום: אורי גורן

קרם עיניים - PAYOT

מותג הקוסמטיקה הצרפתי PAYOT, משיק  קרם עיניים חדש בסדרת הטיפוח Perform Lift. הקרם בשם Perform Lift Regard נועד למיצוק, מתיחת העור ומניעת רפיון העור. לדברי החברה הקרם מתאים לכל סוגי העור - במיוחד לעור בוגר, לשימוש ביום ובלילה. המוצר מכיל קומפלקס ייחודי של תמצית אצת ים וואקאמה, פפטידים, חומצה היאלורונית, תמצית עץ משי פרסי ועשבים אסיאתיים.

ניסינו: על פי הנסיינית שלנו הקרם בעל מרקם קליל ונעים למריחה על העור. בשימוש קבוע ניתן היה לראות עידון של קמטוטים ונפיחויות ואף הבהרה של הכהויות מתחת לעיניים. 

השורה התחתונה: אורו עינינו. גם המחיר משתלם. 

מחיר: 149 שקלים לתכולה 149 מ"ל. 

להשיג ברשתות הפארם, פרפומריות ובתי מרקחת נבחרים.


PAYOT -  Perform Lift Regard, קרם עיניים  //  צילום: יח"צ

תחליבי רחצה – "כיף"

יחד עם הקמפיין החדש בכיכובה של נועה קירל, מותג כיף משיק סדרת תחליבי רחצה בניחוחות מחודשים ופורמולה משופרת. בין הניחוחות בסדרה: חלב ודבש, חלב שקדים, לבנדר, קוקוס וניל, מאסק ויסמין ואוקיינוס. 

ניסינו: מדובר בסדרת תחליבי רחצה שמתאימה לכל סוגי העור. אהבנו מאוד את ניחוח החלב שקדים והקוקוס וניל. הניחוחות עדינים ונותרים על הגוף זמן ארוך לאחר סיום הרחצה, ובנוסף מותירים את העור רך וגמיש. 

השורה התחתונה: מומלץ, תמורה טובה בעד המחיר. 

מחיר: 12.90 שקלים לתכולה של 700 מ"ל. 

להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

תחליבי הרחצה של "כיף" // צילום: מוטי פישביין

בושם לנשים – TOUS

מותג התכשיטים הספרדי TOUS, משיק לקראת השנה האזרחית החדשה בושם חדש בשם Oh! The Origin. לדברי החברה, הבושם בעל ניחוח בסטייל וינטג'-מתוחכם - גרסה נשית ונועזת למקבילו הגברי והמתובל. 

ניסינו: הניחוחות הבולטים הראשונים הם של לימון וורדים, שמשתנים לריחות עמוקים יותר של פולי טונקה ומאסק. הבושם בולט מאוד לאחר ההתזה ומותיר שובל חזק, אך מתפוגג יחסית במהרה.

השורה התחתונה: קליל ומומלץ לחובבי תווי הריח הספציפיים שאינם מתעקשים על עמידות.

מחיר: 199 שקלים לתכולה של 100 מ"ל.

להשיג בחנויות TOUS בלבד.


 

TOUS Oh! The Origin // צילום: יח"צ

טיפות הארה של L’orèal Paris

L’orèal Paris השיקו לאחרונה קולקציית איפור על טהרת הטרנד "No Makeup Makeup":Woke Up Like This. הסדרת כוללת: טיפות הארה נוזליות, מייק-אפ בכיסוי קליל, סומק בגוון אפרסק ובריח מפתה וברונזר בגימור מאט.

ניסינו: קיבלנו לידינו את טיפות ההארה. מדובר בהיילייטר במרקם נוזלי המעניק ברק וזוהר טבעי לעור ומוצע בשני גוונים: זהוב ואפרסקי. צריך להתרגל לשימוש בתכשיר הנוזלי אך יחד עם זאת מדובר במוצר שמאפשר שימושים רבים: הנחת ההיילייטר בעזרת האצבעות על עצמות הלחיים, גשר האף והמצח, או ערבוב החומר עם מעט מייק אפ - למראה פנים מנצנץ. בטיפות ניתן להשתמש גם כצללית על שטח העפעפיים והשפתיים - להדגשת אזור המחשוף. 

השורה התחתונה: כשמתרגלים מתמכרים. 

מחיר השקה עד סוף החודש : טיפות הארה / מייק אפ בכיסוי קליל 59.90 שקלים, (במקום 75 שקלים). סומק / ברונזר 49.90 שקלים (במקום 65 שקלים).  

להשיג ברשות הפארם. 


woke up like this - טיפות הארה של L’orèal Paris // צילום: יח"צ   טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו