שתף קטע נבחר

שני בליגת הנשים: בכורה מחודשת לשירה העליון ברמת חן

המאמנת חוזרת לזסימן - ותפגוש כבר על הספתח את שי דורון ואשדוד (ב', 18:00). המוליכה אליצור רמלה תפגוש את רעננה, הרצליה בפ"ת

שירה העליון תערוך מחר (ב', 18:00) בכורה מחודשת על הקווים של מכבי רמת חן - באחד המשחקים הגדולים של הענף. רמת חן תארח את מכבי אשדוד המשתפרת ותנסה לקטוע רצף של שני הפסדים, במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל לנשים.

 

בסיבוב הקודם רמת חן טיילה עם 59:78 באשדוד, אך מאז השתנו פני שתי הקבוצות. רמת חן עם שתי זרות חדשות: טיירה ראפין-פראט ואדוט בולגאק, האחרונה תערוך אף היא הופעת בכורה מחודשת בליגת העל שלנו, אחרי שהוליכה אשתקד את אליצור רמלה לגמר הפלייאוף ונבחרה ל-MVP של העונה.

 

משחק ביתי פיקנטי. העליון (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
משחק ביתי פיקנטי. העליון(צילום: אבי רוקח)

 

פוגשת את רמת חן. דורון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
פוגשת את רמת חן. דורון(צילום: עוז מועלם)

 

גם אשדוד היא קבוצה שונה. גלעד כץ החליף את עדן ענבר לפני כחודש ושי דורון הצטרפה בשבוע שעבר לקבוצה. כבר במשחקה הראשון היא קלעה 20 נקודות והוליכה את הדאבליסטית לניצחון חוץ על אליצור חולון.

 

המוליכה, אליצור רמלה, תארח (19:00) את מכבי רעננה ותנסה להשיג ניצחון שישי ברציפות. השנייה הפועל פ"ת תתארח (18:00) אצל בנות הרצליה, שקטעה ביום שלישי האחרון רצף של ארבעה הפסדים. יתר המשחקים (19:00): אליצור חולון - בני יהודה, רמת השרון - הפועל ראשל"צ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, מינהלת הנשים
שירה העליון
צילום: עודד קרני, מינהלת הנשים
מומלצים