שתף קטע נבחר

המשטרה אישרה: בוטל צו הסגירה ל'דוחא'

הוסר צו האיסור שהוטל על האיצטדיון הביתי של בני סכנין בגין התפרעויות האוהדים במשחק מול אחי נצרת. הקבוצה תארח את בני יהודה מול יציעים ריקים. פרינס אולומו הניגרי מועמד להצטרף

לאחר שסגרה את אצטדיון 'דוחא' בעקבות ההתפרעויות הקשות בסיום המשחק מול אחי נצרת בדרבי המגזר לפני כשלושה שבועות, הודיעה היום משטרת מרחב גליל כי האצטדיון פתוח שוב לפעילות בעקבות תיקון הליקויים. בשבת תארח בני סכנין את משחקה מול בני יהודה בביתה ללא קהל בגלל העונש שספגה.

 

בסכנין ממתינים לתשובת משרד הפנים בעניינו של החלוץ הברזילאי ז'וזה דוארטה ששיחק בעבר בישראל בהפועל נצרת עילית, מכבי תל אביב והפועל כפר סבא. דוארטה שיחק בתקופה האחרונה בליגה הסינית וטרם סודרה לו אשרת כניסה לישראל.


דוארטה במדי הפועל כפ"ס. בדרך חזרה? (אלי אלגרט)

 

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הקבוצה הוא קשר ניגרי העונה לשם פרינס אולומו ואמור להגיע להיבחן בקבוצה בימים הקרובים. אולומו בן ה-23 עבר השנה לקבוצת בלואמפונטיין סלטיק הדרום אפריקנית.

 

"סכנין מאוד מעוניינת בו, אבל רוצה לבחון אותו מספר ימים לפני כן", אישר סוכנו של הקשר, מוחמד לאוואל, לתקשורת הדרום אפריקנית, "אם פרינס ירשים באימונים, הוא יחתום על חוזה עד סיום העונה הנוכחית". בעונה האחרונה כבש הקשר הניגרי 12 שערים ונחשב לכוכב הגדול של סלטיק, שמדורגת במקום השישי.בליגה המקומית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאירועי דרבי המגזר
צילום: חגי אהרון
מומלצים