מפגש ה-BDSM, הפיתוי - וההתעללות (צילום: רויטרס, חדשות)
מפגש ה-BDSM, הפיתוי - וההתעללות | צילום: רויטרס, חדשות

"כלאו, תקפו, שדדו וסחטו באיומים": הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד דור מורזקנדוף בן ה-18 ונגד שהואן (ג'קי) אבאנוב בן ה-25 בגין שוד בחבורה, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה בנסיבות אינוס, קשר לפשע, שיבוש מהלכי משפט וסחיטה באיומים. מכתב האישום עולה כי השניים תקפו את צעיר אחר בדירה בבת ים לאחר שידידתם סיפרה להם כי הוא ביצע בה מעשה מגונה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו  

מכתב האישום עולה כי הצעיר שנפגע יצר קשר עם הידידה של הנאשמים באמצעות אתר האינטרנט "טוטאל צ'אט" וקבע עמה מפגש BDSM ללא קיום יחסי מין, תמורת תשלום של 300 שקלים. באמצע חודש נובמבר השניים נפגשו בשנית בדירה בבת ים.

במהלך המפגש הידידה חשפה בפני הצעיר את השד שלה, ואילו המתלונן ניסה לגעת בו מספר פעמים, אך היא סירבה. לאחר שעזב את המקום, סמוך לשעה 2:00 בלילה, התקשרה הידידה לאחד הנאשמים וביקשה ממנו להגיע לדירה. לאחר זמן מה הגיעו השניים יחד עם חבר נוסף, ולהם סיפרה הידידה כי המתלונן "משך בשד שלה באגרסיביות".

"פותה לחזור לדירה ושם עבר מסכת של ייסורים וטרור"

בשל דבריה, הצעירים החליטו לפתות את המתלונן לשוב לדירה במטרה לתקוף אותו ולגרום לו חבלות. אחד החשודים התחזה לידידה ושלח לו מסרונים באמצעות מכשיר הטלפון שלה, בשמה ועל דעתה. הוא כתב כי היא "דלוקה עליו ויש לה עדיין צמרמורות מהמפגש הקודם", וכן שהיא מבקשת שישוב לדירה.

לאחר שחזר למקום, שני הנאשמים, יחד עם הידידה והחשוד הנוסף, כלאו אותו בדירה ולאורך כשעתיים וחצי העבירו אותו מסכת של ייסורים וטרור, כך לפי סעיפי האישום. הם תקפו אותו פיזית באמצעות נשק קר, איימו עליו, שדדו את כספו ואת מכשיר הסלולרי שלו וביצעו בו מעשים מגונים ומשפילים תוך סחיטה באיומים. כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלונן שברים בצלעות ובארובת העין הימנית.

בעקבות הגשת כתבי האישום, הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצר שני הצעירים שתקפו עד תום ההליכים.