שירות הביטחון הכללי (שב"כ) השיק אתמול (רביעי) קמפיין גיוס חדש, שנועד למצוא את אנשי הטכנולוגיה המוכשרים ביותר להצטרף לשורותיו. 150,000 גולשים כבר נכנסו לאתר של האתגר: גולשים רבים ממדינות שונות ניסו להתמודד עם האתגר - ונכון לשעה 10:00 הבוקר (חמישי) רק שניים הצליחו לפתור את כל שלבי האתגר.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

גולשים מארה"ב, אנגליה, קנדה, צרפת ורוסיה ניסו לפתור את האתגר - וכך גם משתמשים מעזה, אפגניסטן, טורקיה, איחוד האמירויות, מלזיה, עומאן, קירגיזסטן, מצרים, ערב הסעודית, מרוקו, אינדונזיה, פקיסטן ועירק.

השניים שפתרו את כל השלבים של האתגר הצליחו באחד המסלולים, שנקרא תוכנה משובצת. באתר יש עוד שלושה מסלולים של האתגר שאף אחד עדיין לא הצליח לפתור. כמה אלפים בודדים הצליחו לפתור רק את השלבים הראשונים של האתגר בקטגוריות השונות, ומאות שלחו קורות חיים והגישו מועמדות למשרות הטכנולוגיות השונות.

באתר www.israelneedsu.com ("ישראל צריכה אותך") נמצא האתגר, שנכתב על-ידי מומחים ומהנדסים של השב"כ. מדובר בחידה מורכבת הבנויה ממספר שלבים ומשלבת כמה אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים, הנוגעים לתחומי הפעילות של גוף הביטחון.

גם מעזה ומעירק ניסו (צילום: צילום מסך מתוך סרטון השב"כ, חדשות)
גם מעזה ומעירק ניסו | צילום: צילום מסך מתוך סרטון השב"כ, חדשות

"מדובר באתגר הנותן דגש לחיבור שבין הטכנולוגיה המתקדמת לבין העולם המודיעיני-מבצעי של שב"כ", הסבירו בארגון.

באתר פונים בארגון לגולשים, שמקבלים את התפקיד הבדיוני של "סוכן A" מהיחידה הטכנולוגית של השב"כ. משימתו של "סוכן A" היא לסכל פיגוע טרור על אדמת ישראל שמתכנן ארגון אסלאמי קיצוני שמקושר לאירן ולחיזבאללה.

"המשימה שלך: לזהות את הטרוריסטים, לאתר אותם ולסכל את מזימתם. צעדיך הבאים נשלחו אליך דרך מערכת מאובטחת. מדינת ישראל זקוקה לעזרתך!", נכתב באתר.