נפילת סא"ל מ'

לוחמי צה"ל שהו ברצועת עזה במשך שבועות כארגון צדקה

פרטים חדשים מפעולת הכוח המיוחד שחדר לרצועה, ובהלך חשיפתו נהרג סא"ל מ'. הלוחמים שהו ברצועה במשך מספר שבועות תחת מסווה של ארגון צדקה 'במסה' המחלק כסאות גלגלים (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרכבים ששימשו את הכוח (צילום: טוויטר, منيب سمير - وكالة شهاب , شبكة قدس الإخبارية, חמאס)

הכוח הצבאי המיוחד שחדר לרצועת עזה בחודש שעבר, ונחשף במהלך היתקלות עם מחבלי חמאס, שהה ברצועה במשך מספר שבועות תחת מסווה של ארגון צדקה.

על פי הדיווח ב'החדשות', מקור ערבי המעורה בחקירת חמאס, הכוח שהה ברצועת עזה כמה שבועות לפני ההיתקלות, שבה נהרג סא"ל מ'.

הכוח שהה ברצועה תחת כסות של ארגון רווחה בשם "במסה", שלו שני סניפים בחאניונס ובתוך העיר עזה.

עוד דווח, כי הגורם הערבי הוסיף שהכוח שכר דירה כמה שבועות לפני התקרית ועסק בחלוקת ציוד רפואי לנזקקים, בעיקר כיסאות גלגלים. חמאס איתר את הדירה, נכנס אליה במסגרת החקירה, נכנס, מצא את הציוד וכיסאות הגלגלים וסימנים שמעידים שהכוח שהה שם מספר שבועות.

כזכור, בשבוע שעבר נחשף כי הכוח המיוחד שפעל ברצועה נכנס כמה פעמים במהלך השנה האחרונה כדי להרכיב שם מכשירי ריגול, כך טען גורם ביטחוני בחמאס, בשיחה עם רשת "אל אחבאר" המזוהה עם חיזבאללה.

כזכור, במהלך הפעולה של הכוח המיוחד ברצועת עזה נהרג סא"ל מ', וכיממה לאחר מכן נורו יותר מ-500 רקטות מרצועת עזה.

לפי הדיווח ב"אל אחבאר", הכוחות המיוחדים נכנסו לרצועה דרך מעבר ארז עם תעודות מזויפות, בהן הופיעו שמות ומספרי זהות של תושבים ברצועת עזה לצד התמונות של אנשי הכוח. הלוחמים נכנסו לרצועה בזמנים שונים ולא בבת אחת כדי לא לעורר חשד. משתף פעולה המתגורר ברצועה סיפק לאנשי הכוח שתי מכוניות בעזה איתם הם התניידו ברצועה.

עוד טען אותו גורם ביטחוני כי הכוח המיוחד שחדר לרצועה, הרכיב ציוד ריגול גם בסמוך לגבול, מזרחית לעיר עזה, כשהם פועלים כעובדי אחת מחברות התקשורת הפלסטיניות. לפי הדיווחף החמאס פירק את כל אמצעי הריגול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר