י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מבצע ענק לחנוכה

חפשו את 'אוטו-טרה' ורוצו לזכות

פעילות הענק של מחלבת טרה בעיצומה: עשרות אלפי פיצות, טוסטים ושוקו מחולקים ברחבי הארץ

חפשו את 'אוטו-טרה' ורוצו לזכות

 מחלבת טרה יצאה השנה בפעילות מיוחדת לכבוד החנוכה בריכוזים החרדיים הגדולים ברחבי הארץ. טרה מזמינה את צרכני המהדרין ליהנות ממגוון מוצרי סדרת הגבינה הצהובה נעם, וליהנות ממגוון הפתעות באוטו-טרה. 

אוטו-טרה מוצב בכל יום מימי החנוכה באחת הערים בארץ, ובו יכולים המשתתפים להציג אריזה של אחד ממוצרי נעם וליהנות מטוסט או מפיצה לבחירתם ומשוקו טרה הטעים מתנה! 

כבר בימים הראשונים לפעילות גדשו אלפים את מתחם אוטו-טרה, ובמחלבת טרה נערכים כעת להמשך הפעילות על מנת לספק את הביקוש הצפוי במוקדים השונים, עם עשרות אלפי פיצות וטוסטים, וכמובן כמויות ענק של שוקו טרהעל ההפקה המאתגרת עמל צוות הכולל עשרות אנשי מקצוע בתחומים הלוגיסטיים והקולינריים, על מנת לעמוד בביקוש הגדול. 

במחלבת טרה מציינים כי הפעילות נבנתה מתוך תשומת לב רבה להתאמה לימי החנוכה  ולקהל היעד. ימי החנוכה הם זמן משפחתי, שבו גם נוהגים לאכול מאכלי חלב זכר לניסים. פעילות אוטו-טרה מתאימה לכל המשפחה, ומאפשרת לקטנים וגם למבוגרים ליהנות מהפתעות חלביות טעימות במיוחד באווירת החנוכה. שעות הפעילות הרחבות מותאמות לימי החופשה של חנוכה ולזמני הדלקת הנרות, כדי להעניק לכל הצרכנים הזדמנות להשתתף בפעילות האטרקטיבית. 

פעילות 'אוטו טרה' מתקיימת בכל יום מימי החנוכה בעיר אחרת: ביום ב' נר ראשון של חנוכה – בביתר עילית, ביום ג' נר שני של חנוכה – באלעד, ביום ד' נר שלישי של חנוכה – בבני ברק, ביום ה' נר רביעי של חנוכה – בירושלים, ביום ו' נר חמישי של חנוכה – במודיעין עילית, ביום א' נר שביעי של חנוכה – באשדוד, ביום ב' זאת חנוכה – בבית שמש. 

טרה מזמינה את הצרכנים ליהנות ממגוון הגבינות הצהובות בסדרת נעם – ללא חומרים משמרים, מ-100% רכיבים טבעיים ובכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית – ולזכות בהפתעות טעימות ומדהימות לחנוכה.  

לפרטים מלאים על זמני הפעילות ומיקומו של 'אוטו טרה' בערים השונות  חייגו לטלמסר 8120*. 

הפעילות עד גמר המלאי. 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד