השופט בדימוס אליעזר גולדברג‎ (צילום: פלאש 90, חדשות)
השופט אליעזר גולדברג | צילום: פלאש 90, חדשות

סערת המפכ"ל נמשכת - ויורדת לפסים אישיים: שרים בממשלה תקפו הערב (ראשון) בחריפות את השופט אליעזר גולדברג, יו"ר הוועדה למינוי בכירים בשירות המדינה, שהתנגד למינויו של ניצב (בדימוס) משה (צ'יקו) אדרי למפכ"ל המשטרה: "תרח שמאלן שעשה הכל כדי להכשיל את המינוי".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

"לאורך כל הדרך התייחס בפטרונות לאדרי, וכדי להוכיח שהוא לא 'בובה על חוט' ושהוועדה שלו משמעותית - צלב אותו והטיל עליו אמות מידה שאי אפשר לעמוד בהן", האשימו השרים.

שרים תוקפים את יו"ר הוועדה (צילום: חדשות)
צילום: חדשות
1052029 (צילום: חדשות)
צילום: חדשות

"בפעם הבאה שמדברים על החלשת מערכת המשפט, כדאי לבוא בטענות לאנשים מסוגו של השופט גולדברג, שהרחיב את היריעה ונטל לעצמו סמכויות שלא קיימות", הוסיפו. "התנהלותו מביאה לאחדות דעים בממשלה שצריך לבטל את הוועדה, ואנחנו נעשה את זה מיד כשתסיים הסאגה".

"ייצר תנאי עבודה נוחים". אדרי קיבל את הה (צילום: פלאש 90, חדשות)
המועמד שהוועדה פסלה. ניצב משה אדרי | צילום: פלאש 90, חדשות

מוקדם יותר היום טען גולדברג כי המועמד למפכ"ל אדרי "לא עבר בשלום את הפוליגרף", ולאחר מכן חזר בו מדבריו ונאלץ להבהיר שלא הובן נכון: "אני התכוונתי שהוא לא נשאל גבי הנושא של הפגישה עם עו"ד פישלר".

מיד לאחר שגולדברג טען כי הוא "מתפלא על מי שאמר" שאדרי עבר בשלום את הפוליגרף, חברי הוועדה האחרים הגיבו בחריפות ופרסמו את חוות הדעת המלאה של החברים שכן המליצו על המינוי של אדרי. "רוח הדברים בוועדה הייתה שאם יעבור את הפוליגרף בהצלחה הרי לא תהיה מניעה מלהמליץ על מינויו כמפכ"ל המשטרה", נכתב בחוות הדעת. "בסופו של יום המועמד עבר את הפוליגרף בהצלחה".