ארכיון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א, חדשות)
ארכיון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א, חדשות

גבר בן 38 נהרג וארבעה נוספים נפצעו באורח קל-בינוני בתאונת דרכים שאירעה הבוקר (שני) בכביש 40, צומת ניר בנים, בין לקריית מלאכי לקריית גת. התאונה הקטלנית התרחשה בין 5 כלי רכב, בהן 3 משאיות.

 לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

לוחמי האש שהוזעקו לזירה מצאו את הנהג ההרוג כשהוא לכוד בתוך אחת המשאיות ופעלו לחילוצו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו בזירה. הצוותים העניקו טיפול רפואי לשלושה פצועים נוספים, בהם גבר בן 59 במצב בינוני ו-3 נוספים באורח קל ופינו אותם לבית החולים ברזילי באשקלון.

"כשהגענו הבחנו בתאונה קשה עם מעורבות 3 משאיות ושני כלי רכב פרטיים שהיו מעוכים", סיפרו פרמדיק מד"א הנרי זערור וחובש בכיר במד"א איציק אמזלג. "באחת המשאיות נלכד הנהג גבר כבן 38, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, בזמן שחולץ ע"י הכבאים ניסינו להעניק לו טיפול, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו, נוסע שישב לצידו גבר בשנות החמישים היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בחזה ובגפיים, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית חולים במצב בינוני ויציב, שני פצועים מהרכבים נפגעו קל ולאחר טיפול ראשוני פינינו גם אותם".

בוחני משטרה שהגיעו למקום החלה בבדיקת הנסיבות וסגרו את הכביש לתנועת כלי רכב. הנהגים מתבקשים לנסוע בדרכים חלופיות.