שתף קטע נבחר

צילום: אלי אלגרט, AFP

אפריקה: 2:3 לקמרון, 0:0 בין טוניסיה לגאבון

סמואל אטו כבש בניצחון של ה'אריות הבלתי ניתנים להכנעה' באליפות היבשת על זמביה, בשורותיה עלה כמחליף עמנואל מאיוקה. שחקניו של אלן ז'ירס נפרדו ללא שערים מהיריבה הצפון אפריקנית ומוליכים את בית ד'

נבחרת קמרון השיגה את ניצחונה הראשון באליפות אפריקה. ה'אריות הבלתי ניתנים להכנעה', אותם מאמן הצרפתי פול לה גואן, גברו הערב (א') 2:3 על זמביה, במשחקם השני בבית ד'.

 

 

שחקני זמביה, המכונים ה'צ'יפולופולו' (קליעי הנחושת), עלו ליתרון בדקה השמינית משער של ג'אקוב מולנגה. ג'רמי נודג'יטאפ הוותיק (68) וסמואל אטו (72) ביצעו מהפך והעלו את קמרון ליתרון 1:2. כריסטופר קטונגו הישווה (82 בפנדל), אבל מוחמדו אידריסו כבש את שער הניצחון, כאשר נותרו ארבע דקות לסיום.  


פאבריס דו מארקולינו מגאבון וזוהיר דאואדי טוניסיה (צילום: רויטרס) 

 

חלוץ מכבי תל אביב, עמנואל מאיוקה, שולב כמחליף במדי זמביה בדקה ה-76. וויליאם נ'יובו מעירוני קרית שמונה פתח בהרכב. נבחרות גאבון וטוניסיה סיימו בתיקו 0:0 כאשר גאבון, אשר מודרכת על ידי הצרפתי אלן ז'ירס וניצחה במשחק הראשון את קמרון 0:1, מוליכה את הטבלה עם ארבע נקודות. 

 

גאבון שלטה במשחק והגיעה להזדמנויות, אבל לא הצליחה לנצל אותן. פול קסאני, הקשר ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה והעונה באיסטר מהליגה השניה בצרפת, פתח בהרכב. פייר אמריק אאובמיאנג וסטפן נ'גואמה הגיעו למצבים הנוחים ביותר. 


פורסם לראשונה 17/01/2010 20:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סמואל אטו מול ניירנדה מזמביה
צילום: AFP
מומלצים