עוקץ רכבי היוקרה: נעצר תושב בני ברק שהונה עשרות חתנים וכלות

תושב דימונה ותושב בני ברק נעצרו בחשד שהתחזו לבעלי חברה להשכרת רכבי יוקרה לחתונות, ועקצו זוגות צעירים שביום שמחתם הופתעו לגלות, אחרי ששילמו מקדמה: אין רכב וגם אין למי לפנות • איך פעלו החשודים?
חיים טוויל
י"ד כסלו התשע"ט / 22.11.2018 12:52

עוקץ רכבי היוקרה: אחרי ששלשום נעצר תושב דימונה בן 27 בחשד שהונה עשרות אזרחים, בהם זוגות צעירים לפני חתונתם, אתמול (רביעי) נעצר חשוד נוסף בפרשה – תושב בני ברק, בן 19.

על פי החשד, זוגות שהזמינו שירותי השכרת רכבי יוקרה, הופתעו לגלות רגע לפני החתונה כי נפלו קורבן לעוקץ ומרמה.

מהחקירה עלה, כי החשודים ביקשו מהלקוחות שפנו לקבל את השירות, תשלום מקדמה בגובה אלפי שקלים, ובערב האירוע בו ציפו לקבל את רכב היוקרה, הופתעו לגלות כי הרכב איננו ואין מענה לפנייתם.

השניים חשוד בקבלת דבר במרמה והפצת מידע כוזב באינטרנט.

במהלך החקירה עלה החשד כי הם כלל לא החזיקו ברשותם את הרכבים אותם פרסמו.

החשוד מבני ברק נעצר לאחר שהחוקרים המשיכו בחקירה אינטנסיבית, תוך גביית עדויות ואיסוף ראיות נוספות, במהלכה איתרו את זהות החשוד הנוסף, שעל פי החשד פעל יחד עם החשוד מדימונה –  ויחד עקצו השניים במרמה את כספם של הלקוחות.

אתמול, פשטו חוקרי המשטרה על ביתו של החשוד בעיר בני ברק ועצרו אותו. בחיפוש בביתו נתפסו מספר מכשירים ניידים ומדיה.

במהלך החקירה הסמויה, טרם ביצוע המעצרים, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את הפלטפורמות והאתרים החברתיים השונים בהם השתמשו החשודים להציע את שירות השכרת רכבי היוקרה, בצירוף תמונותיהם של הרכבים לבחירתו של הלקוח.

מחקירת המשטרה עולה החשד, כי החשוד הנוסף שנעצר, פעל בפלטפורמות השונות ובאתרים חברתיים, בהם פתח על פי החשד פרופילים שונים, בהם פרסם את שירותי השכרת הרכבים.

במשטרה שבים וקוראים לכל מי שחושב שנפל קורבן באופן דומה או נפגע מדפוס פעולה זהה, לפנות ולהגיש תלונתו בתחנת המשטרה הקרובה.

מעצרו של תושב דימונה, שנעצר בתחילת השבוע,  הוארך עד היום. החשוד מבני ברק הובא היום בפני בית המשפט לדיון הארכת מעצרו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות