שתף קטע נבחר

קטש: "צריכים להראות שההפסד לאילת היה חד פעמי"

מאמן הפועל ירושלים מתכונן לקראת המשחק האחרון בסיבוב הראשון בליגת האלופות של פיב"א (שלישי, 21:00), בו האדומים יארחו את דיז'ון הצרפתית: "זו קבוצה חלשה, אבל אסור לזלזל"

הפועל ירושלים רוצה לחזור לנצח אחרי ההפסד האחרון בליגה (99:83) להפועל אילת. שחקניו של עודד קטש יארחו מחר (שלישי, 21:00) את דיז'ון הצרפתית במסגרת המחזור האחרון בסיבוב הראשון בליגת האלופות של פיב״א.

 

לטבלאות ליגת האלופות של פיב"א

 

האדומים נמצאים בראש טבלת בית 3 עם מאזן 1:5. האורחת לעומת זאת קבורה עמוק בתחתית עם מאזן הפוך של 5:1 והיא אחרי חמישה הפסדים רצופים.

 

עודד קטש (צילום: ראובן שוורץ)
רוצה לסיים עם ניצחון. עודד קטש(צילום: ראובן שוורץ)

מי שיחזור לסגל הוא ג'יימס פלדין, שקיבל מנוחה במשחק האחרון מול אילת, גם אמארה סטודמאייר, שלא רשום בליגה, ישחק.

 

עודד קטש אמר לקראת המפגש: "יש תחושות מעורבות. מצד אחד אנחנו צריכים ויכולים לסגור סיבוב ראשון טוב שלנו באירופה, מצד שני אנחנו באים אחרי משחק שאפשר להגיד שלא הופענו אליו. זו לא הרוח ולא הדרך שבה אנחנו משחקים מתחילת השנה - גם להפסיד יש דרך, זאת לא הדרך שלנו ומחר אנחנו צריכים לבוא ולהראות שזה היה חד פעמי, וזה משהו שאני ארצה להרגיש מהדקה הראשונה".

 

ג'יימס פלדין חוגג (צילום: Fiba Champions League)
חוזר לסגל. ג'יימס פלדין(צילום: Fiba Champions League)

 

קטש המשיך: "מבחינת תוצאות, הם אמנם קבוצה חלשה אבל אסור לנו לזלזל. הם עושים תוצאות טובות בליגה הצרפתית ולכן זו קבוצה מסוכנת כמו שאר הקבוצות שנמצאות בבית שלנו. ועדיין, העניין הוא אצלנו - כשאנחנו מגיעים לא מוכנים אז כל קבוצה היא מסוכנת, כשאנחנו באים נחושים ואגרסיביים ובעיקר מתרכזים בלשמור טוב וקבוצתי, אז מאוד קשה לנצח אותנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
עודד קטש
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים