שתף קטע נבחר

אימון בכורה לספרופולוס במכבי ת"א, ווייט יחתום?

המאמן היווני החדש של הצהובים פגש את השחקנים ומתכונן לקראת המפגש מול אנאדולו אפס (שלישי, 19:00). על פי "יורוהופס", הפורוורד (26, 2.03 מ') שהיה במגעים עם הצהובים בקיץ, צפוי לחזק את הסגל של האלופה הישראלית. ספרופולוס: "נמות על המגרש בשביל להצליח"

 

יאניס ספרופולוס, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, התחיל לעבוד. היווני שנחת רק היום (שני) בטורקיה, צפוי לצרף לסגל שלו את הפורוורד אוקארו ווייט (26, 2.03 מ') שהיה מועמד עוד בקיץ לקבוצה, כך נטען ב"יורוהופס". מכבי ניהלה מגעים עם השחקן לפני מספר חודשים, אך מאחר שחיפשה זר שמיני בעמדת הסנטר מועמדותו ירדה מהפרק.

 

לטבלת היורוליג

 

ווייט שיחק ארבע שנים בפלורידה סטייט, כשבעונתו האחרונה קלע 13.6 נקודות וקלט 6.8 ריבאונדים. הוא לא נבחר בדראפט 2014 ושיחק במדי ממפיס בליגת הקיץ, אך לא זכה לחוזה בליגה הטובה בעולם. משם המשיך לווירטוס בולוניה האיטלקית, אריס סלוניקי היוונית וכאמור לליגת הפיתוח.

 

יאניס ספרופולוס ושמעון מזרחי (צילום: מכבי תל אביב)
יאניס ספרופולוס ושמעון מזרחי הבוקר(צילום: מכבי תל אביב)

 

בשנתיים האחרונות הספיק ווייט לרשום 41 משחקים במדי מיאמי ב-NBA. ממוצעיו במדי ההיט עמדו על 2.9 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-13.4 דקות על הפרקט. בחודש מרץ של העונה שעברה חתם ווייט עד לסיום העונה בקליבלנד, אך לא קיבל אפילו דקה אחת במדי סגנית האלופה. עוד לפני שחתם בשורותיה, הוא סיכם בעל פה עם אולימפיאקוס, בה אימן אז ספרופולוס, אך לא עבר אליה בסוף.

 

הצהובים ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המפגש מול אנאדולו אפס מחר (19:00). ספרופולוס פגש הבוקר את יו"ר המועדון, שמעון מזרחי, היחיד מבין הבעלים שנמצא בטורקיה ולאחר מכן עשה פגישה ראשונית עם שחקניו.

 

אוקארו ווייט (צילום: AP)
אוקארו ווייט במדי פלורידה סטייט(צילום: AP)

 

"זה היה אימון ראשון וניסינו לבנות את המשחק שלנו הגנתית והתקפית", אמר ספרופולוס. "הסברתי להם איך אני רוצה שהם יתפקדו, שזה דבר חשוב לי מאוד. זאת הפילוסופיה שלי. זה לא פשוט בזמן כל כך קצר עבורם. השחקנים מגיבים יפה מאוד, זאת חבורה נהדרת, אני סומך עליהם שהם ייתנו את המקסימום".

 

"אנחנו הולכים להתמודד מול יריבה נהדרת שעשתה תוצאות יפות. נצטרך לשמור על ריכוז ולהיצמד לתכנית. זה מה שיביא אותנו לדקות טובות. בטוח יהיה קשה, זה משחק חוץ. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים עד לרגע האחרון. אני רוצה להגיד לאוהדים שנילחם הכי חזק שאנחנו יכולים, נמות על המגרש בשביל ההצלחה של הקבוצה - אני והשחקנים. נהיה לוחמים בכל משחק ולא נוותר לעולם - גם אם מובילים וגם אם אנחנו בפיגור. עם המנטליות הזו נתחיל לנצח".

 

הצהובים נמצאים במצב עגום במפעל האירופי עם מאזן 6:1, שבעקבותיו פוטר המאמן נבן ספאחיה - וכבר השבוע מחכות להם עוד שתי משוכות גבוהות, כאמור מול אנאדולו אפס מחר וביום חמישי הקרוב מול פנרבחצ'ה בהיכל מנורה מבטחים.

 

אנאדולו נמצאת במקום החמישי בטבלת היורוליג עם מאזן של חמישה ניצחונות

לעומת שני הפסדים ומגיעה למשחק עם רצף של שני ניצחונות, על גראן קנאריה ופנאתינייקוס.

 

המאמן, ארגין עתמאן, אמר לקראת המשחק: "למכבי יש שחקנים שאנחנו מכירים היטב, במיוחד את סקוטי ווילבקין ומייקל רול, הם סקוררים שצריך לעצור. היו לה כמה בעיות אבל היא קבוצה מסוכנת, אנחנו חייבים לשחק את אותו המשחק ששיחקנו לאחרונה עם תמיכה גדולה של האוהדים שלנו. זה משחק חשוב מאוד עבורנו ואנחנו חייבים לנצח".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים