לאחר הסערה

אלי בן דהן יישאר בתפקידו כסגן שר הביטחון

על פי החלטתו של נתניהו, סגן שר הביטחון אלי בן דהן ימונה שוב לתפקיד לאחר התפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן, זאת לאחר שפרצה לאחר שלא מונה מחדש (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מחווה לבית היהודי? לשכת ראש הממשלה הודיעה כי ראש הממשלה נתניהו החליט שאלי בן דהן יישאר בתפקידו כסגן שר הביטחון. לדעת חלק מהפרשנים ההחלטה מלמדת כי נתניהו לא הולך להכריז על בחירות הערב.

כזכור, הבוקר לא הובאה לישיבת הממשלה הצבעה על מינויו של בן דהן כסגן שר הביטחון לאחר שתפקידו הסתיים עם התפטרותו של ליברמן. הדבר עורר סערה בבית היהודי שיצא למתקפה חריפה נגד נתניהו. בכירים במפלגה אמרו: "ההתעמרות של אנשי ראש הממשלה כלפי מפלגת ׳הבית היהודי׳, הפעם על ידי פיטורי סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, היא מעשה לא הגון ועוול כלפי שליח ציבור ישר וערכי.

"ראש הממשלה לא היה נוהג כך כלפי אף מפלגה אחרת. מדובר בסגן שר מצוין שצוותו יאבד את מקום עבודתו לאלתר. אנו קוראים לראש הממשלה לחזור בו מהחלטתו".

בן דהן עצמו אמר: "המשבר הפוליטי תפס אותי בעיצומה של עבודה חשובה על פרויקטים רבים, למען משרתי המילואים, נכי צה"ל, תושבי יו"ש ועוד נושאים רבים.

"מדובר בחלק מההסכם הקואליציוני, והמשך פעילותי במשרד הביטחון אינו נוגע לעתיד הקואליציה, כפי שאינו נוגע לעבודתם של שאר השרים. ניתן לבצע את התהליך הטכני באמצעות אישור טלפוני בלבד. אני בטוח שהשכל הישר וההגינות יגברו על כל שיקול אחר".

במפלגה הציונית דתית טענו הבוקר כי נתניהו משתמש במינוי בן דהן בניסיון ללחוץ את הנהגה במפלגה להסכים להמשיך את קיום הממשלה ללא תיק הביטחון לנפתלי בנט. אך ההחלטה של נתניהו הערב מוכיחה כי לא כך פני הדברים.

במקביל נמסר הערב כי שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט, ושרת המשפטים, איילת שקד, ימסרו מחר הצהרה מיוחדת לתקשורת בשעה 10:30 בכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר