שתף קטע נבחר

הפועל עכו ומ.ס אשדוד נפרדו בתיקו 1:1

מקרייב וחבריו המשיכו בתנופה עם שער בדקה ה-14, אך הפעם לא הצליחו לשמור על יתרונם. דודי פדלון הישווה את התוצאה בדקה ה-35 והשיג נקודה למארחים. מזרחי: "ספגנו שער שלא היינו צריכים לספוג". הוכנבוים: "יש לנו שחקנים גברים"

מ.ס. אשדוד עשתה לה הרגל העונה להשקיע בהגנה ולהסתפק בניצחונות מינימלים של 0:1 - הרגל שהניב לה לא מעט נקודות העונה. אולם דווקא במשחק החוץ שלה מול הפועל עכו מהתחתית, שער היתרון של הקבוצה לא הספיק. בסופה של התמודדות, נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 1:1.

 

 

דמיטר מקרייב הלוהט המשיך בתנופת הכיבושים שלו מהתקופה האחרונה והעלה את אשדוד ליתרון כבר בדקה ה-14. לרוע המזל, הפעם חבריו בהגנה לא הצליחו לשמור על היתרון. דודי פדלון הישווה את התוצאה בדקה ה-35.


מזרחי. "הרבה כדורגל לא היה, אבל הרבה מלחמה כן" (צילום: רועי עידן)

 

מאמן עכו, ירון הוכנבוים, אמר לאחר המשחק: "לא נכנסנו טוב למשחק ולא ממש היינו בו בדקות הראשונות. קיבלנו עונש בדמות שער ולאחר מכן היינו הרבה יותר טובים. לא באנו לשחק פה על תיקו, להיפך. אנחנו באים לרוב המשחקים מוכנים, דרוכים ומתחילים טוב, הפעם זה לא קרה. מצד שני, אמרתי יותר מפעם אחת שיש פה חבר'ה לוחמים שיודעים לשים הכול בצד. הם לא מהסוג בעל הנפש העדינה והרכה שסופגים גול ומתפרקים. הם גברים ויש להם אופי טוב".

 

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק משונה. פתחנו טוב מאוד, הבקענו שער יפהפה ודווקא אז ספגנו שער שאסור לנו לספוג וזה הכניס את עכו למשחק. הרבה כדורגל לא היה פה, אבל הרבה מלחמה כן".

  

מהלך המשחק

דקה 14: גול! אשדוד עלתה ל-0:1. שי רביבו בישל לדמיטאר מקרייב את השער הראשון במשחק.

 

גול! דקה 35: עכו השוותה ל-1:1. שחר סימנטוב מסר כדור מסובב, שהטעה את הגנת אשדוד ומצא את דודי פדלון. האחרון לא נכשל מול דראגן סטויקיץ' וקבע שיוויון.

 

דקה 60: עכו החמיצה הזדמנות מצוינת לרשום מהפך. כריסטיאן גונסאלס שגה בהרחקה והכדור הגיע לסימנטוב. האחרון בעט טיל לעבר השער, גונסאלס כיפר על הטעות והציל שער בטוח.

 

  • השתתף בהכנת הכתבה: עדי סרדס

פורסם לראשונה 16/01/2010 18:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דמיטר מקרייב
צילום: אלי אלגרט
מומלצים