מייקל אוונטי. ארכיון (צילום: CNN, חדשות)
מייקל אוונטי. ארכיון | צילום: CNN, חדשות

מייקל אוונטי, עורך דינה המפורסם של שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס, נעצר בביתו שבלוס אנג'לס הלילה (בין רביעי לחמישי) בחשד לתקיפה. דובר המשטרה אישר כי אוונטי נעצר לאחר שהתקבלה בתחנת לוס אנג'לס תלונה על "אלימות במשפחה" בביתו, ושהוא שוחרר בערבות של 50 אלף דולר.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

עם יציאתו מתחנת המשטרה כינס אוונטי מסיבת עיתונאים, בה הודה "לשוטרים ולשוטרות על עבודתם הקשה והמקצועית לאור ההאשמות המומצאות" נגדו. עוד הוסיף: "מעולם לא תקפתי אישה בחיי, אני מכבד ולוחם למען נשים במשך כל הקריירה שלי. כל האשמה אחרת היא מומצאת ונועדה לפגוע במוניטין שלי, ולכן אני מצפה לזיכוי מלא".

אשתו של אוונטי, הנמצאת בהליך גירושים ממנו, הכחישה שהייתה חלק מהתקרית, ואמרה שכלל לא נמצאה בביתם בזמן האירוע. "מעולם לא היה אירוע אלים בין בני הזוג הפרודים, והיא לא מכירה את מייקל כאדם אלים, כלפי אף אחד", מסר עורך דינה בהודעה לעיתונות.

אוונטי, המייצג את סטורמי דניאלס בתביעותיה מול הנשיא טראמפ, ידוע בביקורת הנוקבת שלו כלפי הנשיא. הוא מרבה לתקוף את טראמפ על התנהלותו האישית ומדיניותו הציבורית, ושמו הוזכר כמתמודד אפשרי בפריימריז הדמוקרטים לקראת הבחירות לנשיאות ב-2020. הלילה ביטלה המפלגה הדמוקרטית בוורמונט אירוע בו היה אמור להשתתף.