מי נתקעה במעלית במסיבה של מיכל הקטנה?

לא פחות מאלף איש הוזמנו למסיבת יום ההולדת המוגזמת בטירוף של מיכל הקטנה, שהתקיימה על גג מלון בראון בתל אביב • אחת מהמפורסמות נתקעה במעלית, שכנראה התעייפה מלהעלות כל כך הרבה סלבס 16 קומות

צילום: אור גפן // מסיבת יום ההולדת של מיכל הקטנה

מי נתקע ביום ההולדת של מיכל הקטנה? אמנם זו נשמעת כמו התחלה של בדיחה, אבל זה ממש לא המקרה.

אמש (ש') נערך יום ההולדת המוגזם (1,000 איש!) של מיכל הקטנה בלייטהאוס, מלון בראון החדש. אלף איש, שתי מעליות, קומה 16, פלוס שתי קומות ברגל. מה שנשמע בהתחלה כמו בדיחה, מתקבל כבר כמו מתכון לאסון.

 • מה אייל גולן הביא למיכל הקטנה ליום ההולדת?

להלן רשימה מצומצמת של מי שהגיעו לחגוג, קחו אוויר: ליאור נרקיס ואשתו ספיר, אייל גולן, דודו אהרון ואשתו נטלי, חיים ושגית רביבו, דוד רביבו, ישראל אור, קסניה טרנטול, נטע אלחמיסטר, בר זומר, אירית רחמים ועמוס לוזון, אקי אבני, עידן יניב, עודד פז, איתי לוי, טל מוסרי, לירון לב, אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי, בל אגם, מיכל אנסקי, נדב אבקסיס, דורין סגול, גלית לוי, רוית אסף, אלין כהן, יובל המבולבל, משה דץ, חנה לסלאו, ניקי גולדשטיין, נטלי דדון, צחי נוי, אירה דולפין, אביבית בר זוהר, תמיר ורדי, חיים אתגר, מור סילבר, אורנה דץ והחבר אהרון, לינה מחול, רוסלנה רודינה, לירן שטראובר, אליקו, מגי טביבי, רועי סנדלר, בר סנדלר, גיא פינס, אלי טביב, רון אלוף ומור חממי, רמי קלינשטיין וניב עשת כהן, ליהיא גרינר, חן אהרוני, מורן מזור, טהוניה רובל, טום באום, לי לוי, אופירה אסייג, טום אביב, עומרי בן נתן ועדן פינס וזה באמת רק על קצה המזלג.

כצפוי, בין כל הנצנצים, הסלבס והעוגות, היה גם קרייסס מעליות קטן. מעשה שהיה כך היה: אביבית בר זוהר, רוני מאנה, אשתו ג'ני צ'רווני ונציג המדור, נכנסו למעלית ולחצו על הכפתור בדרך לקומה ה-18. אחרי כמה דקות, גם הגיעו ליעד הנכסף. עד כאן, הכל טוב.

אממה? טיימינג הוא שם המשחק, אפילו כשמדובר ביום הולדת. רק שלושה מתוך הרביעייה המוזכרת הצליחו לצאת מהתא הקלסטרופובי בזמן, לפני שדלתות המעלית נסגרו שוב למשך דקות ארוכות.

נציג המדור הספיק לצאת בזמן מהמעלית ולדווח. ג'ני צ'רווני, לעומתו, נהנתה ממוזיקת מעליות זמן ארוך מהרגיל.

בשלב מסוים המעליות הפסיקו לעבוד לחלוטין ואלף איש נאלצו לעלות ולרדת 18 קומות במדרגות. המדור מתנחם בעובדה שלפחות אף אחד נוסף לא נתקע.


אפשר לנשום, היא שרדה. ג'ני צ'רוואני // צילום: אור גפן


נשיקה בין גברים?! זהירות! עוד יעשו על זה אייטם תלוש מהמציאות! משה דץ ויובל המבולבל // צילום: אור גפן


ניקי גולדשטיין, עירית ענבי וחני נחמיאס // צילום: אור גפן


קסניה ובל בפוזות סימולטניות // צילום: אור גפן


שלט ענק מפרחים, כדי שהאורחים לא יתבלבלו עם יום הולדת של מישהו אחר. מיכל הקטנה // צילום: אור גפן

 • "שובר שורות" חוזרת

 • כך הגיבו שחקני "משחקי הכס" לסיום

 • "חברים": פנטזו להפוך את ג'ואי לאנס

 • שש המלצות  מוזיקה מכל העולם

 • העסקים החדשים של עומר אדם

 • ג'יג'י חדיד פתאום בעד ישראל?

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר