צילום: AFP

התצוגה שאי אפשר לפספס: המלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט

ויני הארלו צעדה בתצוגה השנתית של המותג לצד השמות החמים קנדל ג'נר, ג'יג'י ובלה חדיד. ומי לבשה את חזיית המיליון? כך נראה הערב האופנתי בניו יורק

תצוגת האופנה השנתית של מותג ההלבשה התחתונה העולמי ויקטוריה'ס סיקרט התקיים אמש (חמישי) ב'פייר 94' בניו יורק. הפעם המותג בחר לחזור למקום בו נערכה התצוגה הראשונה אי פעם בשנת 1995, בתפוח הגדול.

התצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט // צילום: AFP

60 דוגמניות מכל העולם פקדו את מסלול התצוגה עם כנפיים ומראות צבעוניים, סקסיים ונועזים, בעוד מוזיקאים כמו שון מנדז וריטה אורה הופיעו לצידן.

מבין הדוגמניות שצעדו במסלול היו המלאכיות האהובות והקבועות שרה סמפיו, ג'יג'י ובלה חדיד, קנדל ג'נר, סטלה מקסוול, מרתה האנט, יסמין טוקס ואלסה הוסק, שצעדה עם חזיית פנטסי המפורסמת המעוטרת במאות אבני קריסטל.

חזיית המיליון // צילום: AP


View this post on Instagram

A post shared by ❗️Celebrity Blog❗️ (@factsandgossip) on

Nov 8, 2018 at 10:28pm PST

בלה חדיד נראתה זוהרת כמו מלאכית מתוך חלום. היא לבשה סט כסוף וירוק מנטה עם חזיה מיוחדת עם מלמלה וכנפיים לבנות. החזיה היתה מעוטרת באבני קריסטל נוצצים, וחדיד היתה מתוכשטת בשרשראות וצמידים עבים בידיים מאבני קריסטל סברובסקי ונוצות לבנות שיצרו מראה מלכותי ואלגנטי במיוחד. 


View this post on Instagram

A post shared by Hadids (@hadidsclan) on

Nov 9, 2018 at 12:31am PST

אחותה הגדולה ג'יג'י, היתה עוצרת נשימה במראה מיוחד וטרנדי עם הדפס סקוטי, שרוול נפוח בכתף אחת, תיק פאוץ סקסי, חצאית סקוטית עם שובל ארוך שהתנופף ברוח ומגפיים ירך קשירה סקסיים מאוד. 


View this post on Instagram

A post shared by @_zayntoxicated_ on

Nov 8, 2018 at 11:15pm PST

קנדל ג'נר גנבה את ההצגה בסט חלומי וקסום מתחרה שחורה ושרוולון שחור שקוף עם עיטורי כוכבים נוצצים וכנפיים שחורות עוקצניות, שגם עליהן הודבקו כוכבים בוהקים. בשבילנו קנדל היא הכוכבת האמיתית. היא צעדה עם אנרגיות ושמחת חיים בוהקת והיתה נראית זוהרת מתמיד.


View this post on Instagram

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner) on

Nov 8, 2018 at 5:08pm PST

 אדריאנה לימה, שצעדה השנה בפעם ה-17, הודיעה בתקשורת כי זוהי השנה האחרונה שלה עם המותג. לימה בת ה-37, אמא לשניים, פרסמה פוסט באינסטגרם, שם היא כתבה: "ויקטוריה היקרה, תודה רבה על שהראת לי את העולם, חלקת איתי את סודותייך והכי חשוב מהכל לא רק שנתת לי כנפיים אלא לימדת אותי איך לעוף". בפוסט היא פרסמה סרטון וידאו שכולל את כל 17 התצוגות שהיא צעדה בהם. 


View this post on Instagram

A post shared by Adriana Lima (@adrianalima) on

Nov 8, 2018 at 2:00pm PST

השנה התצוגה כללה הצגה של קולקציית קפסולה של VS PINK וגם קולקצית קפסולה של המעצבת מארי קצרנטזו, שתי קולקציות שהביאו גישה נעימה, חברותית וקלילה יותר למסלול.  


View this post on Instagram

A post shared by INDIGITAL (@indigital.tv) on

Nov 8, 2018 at 10:43pm PST

נושא הגזענות בתעשיית האופנה הוא נושא בוער כבר שנים רבות, ומותגי אופנה בינלאומיים רבים מודעים לכך ובהתאם עושים את מירב המאמצים לגוון בבחירת הדוגמניות כדי להתחבר לכמה שיותר נשים בעולם.


View this post on Instagram

A post shared by models everywhere (@_themodelingworld) on

Nov 8, 2018 at 2:05pm PST

השנה, מעבר לתצוגה עם דוגמניות יפיפיות ארוכות רגליים וכנפיים מרשימות, קאסט הדוגמניות שנבחרו לתצוגה היה בעל גיוון אתני מכובד, מה שיצר תחושה של הזדהות להמון נשים בעולם עם המותג. בין הדוגמניות הבולטות שצעדו בפעם הראשונה על מסלול התצוגה של המותג היו ויני הארלו, שסימן ההיכר שלה הוא מחלת העור הנקראת ויטיליגו, ממנה היא סובלת. קלסי מריט מהפיליפינים ודאקי ת'ות, דוגמנית אוסטרלית שנולדה להורים פליטים מסודאן. בנוסף אליהן צעדה בפעם השנייה על המסלול הדוגמניות גרייס בול היפיפייה, גם היא במקור מסודאן, ועוד מספר דוגמניות כהות עור מדהימות שעשו המון כבוד בעולם.

מחכים לדוגמניות פלאס סייז שנה הבאה // צילום: AFP

מה שלא הוצג השנה, ואנו מחכים לרגע שזה יקרה, הן דוגמניות פלאס סייז. בעולם נתנו ביקורות קשות על חוסר ייצוג מידות הפלאס סייז, וציינו לטובה את הזמרת ומעצבת האופנה ריהאנה שבתצוגה האחרונה שלה בניו יורק הציגה על המסלול מגוון רחב של בנות עם צבע עור שונה וגם מידות מגוונות. 

ויקטוריה סיקרט נחשב למותג מרכזי שגורם לנשים להרגיש חזקות ומלאות בטחון, אך דווקא בגלל עובדה זו חשוב ייצוג שווה לנשים בכל המידות. התצוגה המלאה תשודר במסגרת מהדורה חגיגית ב-2 בדצמבר בשידור מיוחד ב-170 מדינות בעולם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו