דיווח: "שניים מבניו של אדולף אייכמן הקימו תא נאצי בארגנטינה"

התפוחים לא נפלו רחוק מהעץ - בכל מובן: אחד הבנים גם התגורר סמוך למקום בבואנוס איירס שממנו נחטף אביו על ידי המוסד • שלושה מהבנים ניסו למנוע את הוצאתו להורג של אביהם

דיטר אייכמן, חי בבואנוס איירס // צילום: מתוך עיתון הדיילי מייל

אייכמן - דור ההמשך: סרט הפעולה האמריקני "מבצע פינאלה", המתעד את מבצע לכידתו של הפושע הנאצי אדולף אייכמן, עורר עניין מחודש באיש האס.אס הבכיר ובבני משפחתו.

החשיפה ב"דיילי מייל"

העיתון "דיילי מייל" הבריטי דיווח במהלך סוף השבוע כי לאחר שאייכמן נחטף על ידי המוסד במאי 1960, שלושה מארבעת בניו ניסו למנוע את הוצאתו להורג של אביהם, בעוד שניים מהם הקימו תא נאצי בארגנטינה שהיה אחראי לתקיפת אנשי עסקים יהודים ובתי כנסת. 

העיתון הבריטי גם חשף תמונה של אחד הבנים, דיטר, שצולם במקום מגוריו בבואנוס איירס, לא רחוק מהמקום שבו נחטף האב. לאייכמן היו ארבעה בנים: קלאוס, הורסט ודיטר שמרו לו אמונים, בעוד ריקרדו, בן הזקונים, התכחש למורשתו הרצחנית של האב.

אייכמן במשפטו בישראל // צילום: Getty Images

קלאוס והורסט כבר אינם בחיים, ריקרדו שהיה בן 5 כאשר אביו נחטף, שב להתגורר בגרמניה. לעומת זאת, דיטר בן ה־76 עדיין מתגורר בבירה הארגנטינאית. 

העיתון ראיין גם את כרמן (61) מאהבתו לשעבר של הורסט שטענה כי שהבן גם היה פעיל נאצי שנהג ללבוש סמלים נאציים. כרמן הוסיפה כי "הם היו מוכנים להוצאה להורג. הם ידעו שזה יתרחש".

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר