הקרב על העיר אלעד

התשובה לבג"ץ: אלפי חתימות שהוגשו - חשודות כמזויפות

מתוך כ-6,400 חתימות שהושגו, מעל ל-1,200 חתימות הן של מספרי זהות לא קיימים, וקרוב לאלף חתימות כפולות, כך נטען בתשובה לעתירת ש"ס ו'דגל התורה' לדחות את הבחירות באלעד (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הקרב על העיר אלעד: פרקליטי המגיבים בעתירת ש"ס ו'דגל התורה' לבג"ץ, עתירה המבקשת לדחות את הבחירות לראשות העיר אלעד, טוענים כי עולה חשד לזיוף כמה אלפי חתימות ונתונים מסולפים מתוך החתימות שהועברו לבית המשפט.

מהנתונים שנבחנו עולה, כי מתוך כ-6,400 חתימות שהושגו, מעל ל-1,200 חתימות הן של מספרי זהות לא קיימים וקרוב לאלף חתימות כפולות, כך טוענים ב'שלומי אמונים'.

בסיכום טענותיהם עולה, כי בפועל חתמו רק 4,200 איש - 20 אחוז מבעלי זכות הבחירה בעיר או מופיעים בדפים מספר כזה. עוד הם מציינים, כי מספר זה כולל כאלף מתומכי פרוש שכבר הצהירו, כי הבהירו להם שמדובר בחתימות המצדדות בישראל פרוש לראשות העיר.

במקרים אחרים, כפי שהוגש בתצהיר חתום לבית המשפט, פעילים הוציאו במרמה את פרטי מספרי הזהות של ההורים מילדים שפתחו את דלת הבית.

באחד מתצהירי ה"חותמים" שהוגש לבית המשפט מתואר: "דפקו בדלת הבית בחורים שאמרו לבתי בת ה-15 שהם לטובת ישראל פרוש וביקשו את מספר הזהות שלי. לא חתמתי וזה לא כתב היד שלי".

ב'שלומי אמונים' טוענים, כי תופעה נוספת שהתגלתה היא של חתימה אחת לכמה בני משפחה, מקרה שחוזר על עצמו מספר רב של פעמים, מה שמעלה הערכות שמדובר בפעילים שחתמו על פי רשימות מוכנות.

"לשיא מגיעה האירוניה כשמגלים באחד הדפים מספר חתימות בערבית", טוענים פרקליטי המשיבים, "אלא שאת הכתובת כתבו שם בעברית - היישוב אום אל פאחם".

בשלומי אמונים העירו בציניות: "מסתבר שגם שם יש תומכים לדגל התורה והם מבקשים לדחות את הבחירות באלעד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר