דרסט (צילום: רויטרס, חדשות)
דרסט | צילום: רויטרס, חדשות

בית המשפט בלוס אנג'לס החליט הבוקר (שישי) כי רוברט דרסט - שעמד במרכז הסדרה הדוקומנטרית "הג'ינקס" ובמהלך צילומיה הפליל עצמו בביצוע מעשי רצח - יועמד למשפט בגין רצח חברתו סוזן ברמן בשנת 2000.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

דרסט נעצר על ידי ה-FBI ב-2015 יממה לפני שידור הפרק האחרון של "הג'ינקס" לאחר שיוצרי הסדרה נתקלו בראיה חדשה ומפלילה נגד דרסט, ולאחר שיורש העצר של אימפריית הנדל"ן "Durst Organization" הוקלט על ידם מודה ברצח של ברמן ובשתי רציחות נוספות.

"זהו זה נגמר, תפסו אותך!", הוקלט דרסט אומר לעצמו בזמן שהלך לשירותים ולא שם לב כי הוא עדיין מחובר למיקרופון. "מה לעזאזל עשיתי? הרגתי את כולם כמובן".

הדיונים בענייניו של דרסט התעכבו בשל מצבו הבריאותי ובגלל הוריקן "הארווי" אשר פגע ביכולות של צוות ההגנה להתכונן לדיונים בשל הנזק הרב שגרם. בסופו של דבר, לפני שבועיים החל השימוע בעניינו ובסופו אמר השופט כי הוצגו ראיות מספיקות על מנת להמשיך במשפט. השלב הבא במשפט יהיה הקראת כת באישום בפעם השנייה בפני דרסט אשר יקבל הזדמנות נוספת להודות בעבירה המיוחסת לו לפני שיחל שלב ההוכחות במשפט.

בשנת 2003 זיכה ביהמ"ש בטקסס את דרסט מאשמת רצח זאת למרות שהודה כי הרג וביתר את גופת שכנו מוריס בלאק. צוות ההגנה של דרסט שיכנע את חבר המושבעים כי לא מדובר ברצח ובסופו של דבר דרסט הורשע בסעיף של שיבוש ראיות ובמסגרת עסקת טיעון נשלח ל-5 שנות מאסר.

במקביל למשפט הרצח, דרסט הואשם באחזקה לא חוקית של נשק ונגזרו עליו 7 שנות מאסר.