כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סוער בירושלים

המועמד החרדי נטש פאנל מועמדים בגלל עימות חריף ואישי | צפו

קידוש ה': במהלך פאנל סוער שנערך הערב בין המועמדים לראשות העיר ירושלים, נטש המועמד החרדי יוסי דייטש את האולם בשל חילופי האשמות בין המועמדים ברקוביץ ואלקין, שהטיחו אמירות קשות האחד על השני | רק לאחר שנרגעו הרוחות חזר דייטש למקומו והפאנל נמשך 

המועמד החרדי נטש פאנל מועמדים בגלל עימות חריף ואישי | צפו
יוסי דייטש צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

פאנל שנערך הערב ב"גולה" הידרדר לחילופי צעקות, האשמות והטחות קשות של המועמד לראשות העיר ירושלים עופר ברקוביץ בפני יריבו זאב אלקין.

הפאנל פוצץ לאחר שעופר ברקוביץ נזף בזאב אלקין, "לפני שבועיים חתמת על אמנה לשיח מכבד ורציני של מערכת הבחירות, אתה לא מתבייש להמשיך לעמוד מול הבוחרים לתקוף ולשקר, ולהפיץ אסמסים של פייק ניוז. אתה לא מתבייש לשסות ולפלג את הציבור הירושלמי. תתנצל עכשיו על הקמפיין השקרי".

הקהל שנכח באירוע, לא הפסיק לקרוא קריאות בגנות המועמדים, כאשר הוויכוחים והצעקות נרשמו בעיקר בין תומכי אלקין וברקוביץ, שמילאו את האולם.

האירוע נרגע רק אחרי שהמועמד החרדי לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש, הודיע שהוא אינו מסכים לקחת חלק באירוע שאינו מתורבת, ירד מהבמה והחל לצאת מהמקום.

דייטש פנה לעמיתיו המועמדים, ואמר "כשהזמינו אתי לפאנל הזה אמרו לי שהולך להיות ערב תרבותי מיוחד, שיח  בין המועמדים על בעיותיה האמיתיות של ירושלים - אני יושב בפאנל 49 דקות וחוץ מלהתגושש אחד עם השני לא יוצא כאן שום דבר. בואו תציגו כל אחד מה הבעיות של ירושלים, איך תתמודדו עם הבעיות של העיר. לא זה השיח שהייתי מצפה מהמועמדים לראשות העיר ירושלים. תושבי ירושלים, מגיע לכם יותר".

"היות שאני מרגיש שאני לא יכול למצות את השיח אני פורש בשיא", הכריז המועמד החרדי לתדהמת הנוכחים.

עשרות מהנוכחים ביקשו ממנו לשוב ולהעניק צ'אנס נוסף. דייטש חזר לשבת והפאנל המשיך להתנהל כסדרו.

בעוד פחות משבוע יתקיימו הבחירות בבירה, כאשר לתפקיד מתמודדים משה ליאון, זאב אלקין, יוסי דייטש, עופר ברקוביץ ואבי סלמן.

לא ברור עדיין האם אחד מהמועמדים יזכה בלמעלה ב40% כבר בסיבוב הראשון, או שמא יתקיים סיבוב שני בעיר ירושלים.

נכון לשעת כתיבת השורות, רוב המועמדים מצהירים כי הם מתמודדים עד הסוף, כאשר משה ליאון זוכה לתמיכת דגל התורה וש"ס, יוסי דייטש זוכה לתמיכת אגודת ישראל וסיעת מאוחדים יחד עם אלי ישי, עופר ברקוביץ וזאב אלקין נלחמים על קולות החילונים והדתיים, כאשר אלקין זוכה לתמיכת הפלג הירושלמי.

דייטש עופר ברקוביץ ברקוביץ זאב אלקין השר אלקין ליאון משה ליאון ירושלים עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד