התקיפה בוימה?

הצעירה שהותקפה ע"י חרדים בטבריה נחקרה במשטרה

לקראת הבחירות בטבריה ולאור סרטון שבו נשמעת הנערה אומרת שהאירוע לא התרחש, בודקת המשטרה אפשרות שאירוע התקיפה בויים מטעמים פוליטיים • "בושה" (אקטואלי)

שוטרים בטבריה (צילום: באסל עבידאת, פלאש 90)

התפתחות: נערה שהותקפה, על פי הטענות, בידי צעירים חרדים בטבריה, נחקרה במשטרה בחשד שהתקיפה "מבוימת".

כזכור, וכפי שדווח ב'כיכר השבת', סמוך לישיבתו של הרב קוק בטבריה הותקפה לפני מספר חודשים צעירה כבת 19, כאשר על פי ההשערות היא הותקפה בשל לבוש הספורט בו צעדה.

הצעירה נזקקה לטיפול רפואי לאחר שיודו עליה אבנים, ופונתה לבית החולים. מי שהפיץ הסרטה, שאותה צילם בזירת התקיפה, הוא רון קובי - מועמד חילוני לראשות העירייה, שנאבק נגד התחרדותה של העיר הצפונית.

טבריה (צילום: שאטרסטוק)

אלא שבסרטון נוסף שהופץ בזמן האחרון בוואטסאפ, נשמעת הנערה שהותקפה אומרת שהאירוע לא התרחש. לפי דיווח ב-ynet, במקביל להפצת הסרטון נחקרה הצעירה במשטרה באשר לתקיפתה.

אביה של הנערה זעם על חקירת בתו. לדבריו, המשטרה לקחה את הטלפון שלה, ואף העבירה אותה בדיקת פוליגרף. לדבריו, "בושה שחקרו את הבת שלי ולקחו אותה לפוליגרף. אין לי ספק שמי שעשה את כל המהלכים האלה זה חרדים. זה פשוט כתם עליהם".

האב הוסיף כי "אין לי ספק שהילדה שלי הותקפה. אני מאוד מקווה שהמשטרה לא תתערב בפוליטיקה. כאב לי שהסיטו את הסיפור, ומקורבן - לקחו אותה לחקירה של כמה שעות ואפילו לפוליגרף. אני מאוד מקווה שהמשטרה לא תתערב בפוליטיקה ותאתר את מי שביצע המעשה".

המתמודד רון קובי, שכאמור צילם את סרטון התקיפה והעלה אותו לרשת, טוען כי הטענות החדשות הן מניפולציה שעושים מתנגדיו. "האירוע הפך לכלי שרת בידי פוליטיקאים ואנשי תקשורת מקומיים המזוהים עם מחנה ראש העיר והחרדים", אמר קובי.

חרדים בטבריה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: שאטרסטוק)

באשר לסרטון בו נשמעת הנערה מכחישה את דבר התקפתה, אומר קובי: "מתברר שהילדה מיודדת עם בחורות מבוגרות ממנה, שכנראה היו עמה ברכב בשיחת חולין, ולפתע נזרקה לאוויר הערה: 'האם רון קובי שילם לך כסף?', והילדה ברגע של בדיחות דעת וצחוקים, כנראה שזרקה לאוויר בלשון מליצה: 'כן, הוא שילם לי'".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה - אשר עדיין מתנהלת בימים אלו. מחובתה של המשטרה לבדוק את כל כיווני החקירה, ולכן במסגרת החקירה מתבצעים מגוון פעולות חקירה, לרבות גביית עדויות, איסוף ראיות, ביצוע בדיקות שונות ועוד. מטבע הדברים לא נוכל לפרט אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי המשטרה תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר