שתף קטע נבחר

גיא לוזון: "לא מתעסק בכל רעשי הרקע"

מאמן בית"ר, שסוחב את כל ליגת העל על גבו, מתכונן למשחק החוץ באשדוד (א', 21:00): "התרופה הכי טובה היא ניצחון". אולנארה בספק

 

"משה חוגג אמר שהוא רוצה תוצאות ופחות מעניינת אותו הדרך כרגע? אני לא חושב שיש לי על מה להיעלב. הוא הבוס של הקבוצה ורוצה שננצח". מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוזון, שסוחב את כל הליגה על גבו, מתכונן למשחק בראשון (21:00) בחוץ מול מ.ס אשדוד ושומע מאחורי הקלעים את הדיבורים על עתידו.

 


 

"אני באמת לא מתעסק בכל רעשי הרקע, שהם לא יכולים להועיל", הוסיף לוזון. "מתרכז רק באיך לשפר את השחקנים, לחבר את הקבוצה ולהביא את מלוא הנקודות באשדוד. יש ציפיה שנתחיל לנצח. לטבלה כרגע אין משמעות, התרופה הכי טובה היא ניצחון. זה ימקם אותנו גבוה יותר בטבלה וייתן שקט וביטחון להמשך הדרך".

 

גיא לוזון בית
"ניצחון ייתן שקט וביטחון". לוזון(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

ארון אולנארה ועידן ורד בספק גדול למשחק. בעמדת המגן הימני עשוי לשחק אופיר קריאף. לוזון סבור שאין קשר בין מה שקורה בבית"ר למה שהיה לו במכבי חיפה: "זה ממש לא דומה. כל קבוצה עם האנרגיה שלה, מבחינת התוצאות ומבחינת הסגל".

 

הקשר אפונסו טיירה: "ארבע נקודות זה מתחת לציפיות שלנו. אנחנו מודעים לכך, אבל אני חייב להגיד שבאופן יום-יומי לא מסתכלים על הטבלה, אלא על ההתפתחות. כדורגל זה משחק עם רגשות, כל שחקן רוצה להרגיש את הקהל. לא אמעיט בערכה של עירוני קריית שמונה, אבל ברור שבית"ר זו חתיכת חווייה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גיא לוזון
צילום: עוז מועלם
מומלצים