שתף קטע נבחר

ספאחיה: "אם נשחק כמו מול צסק"א - ננצח"

מאמן מכבי ת"א התייחס למשחק הערב במונטנגרו (21:00) נגד בודוצ'נוסט: "יש באולם שלהם אווירה חמה מאוד". הצהובים יודעים שהפסד שלישי ברציפות יפגע משמעותית בסיכוי שלהם להעפיל לפלייאוף, בטח כשבשבוע הבא הם ישחקו בחוץ נגד אולימפיאקוס וברצלונה. סקוטי ווילבקין: "הולך להיות לא קל"

 

במכבי תל אביב מבינים שהם לא יכולים להישאר רק עם המחמאות אחרי ההפסדים לפנאתינייקוס וצסק"א מוסקבה, והגיע הזמן שגם יתחילו לנצח ביורוליג. הערב (חמישי, 21:00) במונטנגרו, יש להם הזדמנות לעשות זאת כשהם יתארחו בחוץ אצל בודוצ'נוסט.

 


לטבלת היורוליג

 

הצהובים מודעים לעובדה שהפסד שלישי ברציפות בשלב הזה של העונה יוכל לסבך אותם בהמשך מבחינת תמונת הסיכויים להעפיל לפלייאוף. מה גם שלוח המשחקים שלהם לא מבשר טובות – בשבוע הבא הם יפגשו את אולימפיאקוס וברצלונה בחוץ.

 

מכבי תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
ספאחיה. העסק לא נראה טוב(צילום: אורן אהרוני)

 

המכה העיקרית ממנה סובלת הקבוצה היא חסרונו של ג׳רמי פארגו. כזכור, באימון המסכם מול פנאתינייקוס ירד הרכז לחדר ההלבשה כשהוא תופס את גבו ומאז הושבת. בשבוע האחרון נשמעו לא מעט דעות לגבי חומרת פציעתו, אבל הרכז שנשאר בארץ להמשך טיפולי פיזיותרפיה, כבר שלח מסרים למקורביו שהפציעה לא חמורה ותשבית אותו לעשרה ימים עד שבועיים.

 

נבן ספאחיה אמר לקראת המפגש הקרוב: "אנחנו צריכים להישאר ביחד ולהיות חיוביים. כל משחק הוא משחק שצריך לנצח, לא רק הערב. יש להם קבוצה טובה ואווירה חמה מאוד באולם, אבל אם נשחק ברמה גבוהה כמו מול צסק"א יש לנו סיכוי טוב לנצח". סקוטי ווילבקין הוסיף: "אני יודע שגם בודוצ'נוסט הפסידו במשחק האחרון שלהם, אז כמונו הם יהיו להוטים לנצח. זה לא הולך להיות קל".

 

מכבי תל אביב צסק
ווילבקין נגד צסק"א. מכבי ת"א צריכה אותו בכושר שיא(צילום: אורן אהרוני)

 

בודוצ'ונסט חזרה ליורוליג אחרי 15 שנים לאחר שזכתה בליגה האדריאטית. בסדרת גמר הפלייאוף היא הפתיעה את הכוכב האדום בלגרד עם 1:3. היא פתחה את עונת היורוליג עם שני הפסדים - בחוץ למילאנו במחזור הפתיחה (82:71) ובבית לדרושפאקה (71:63).

 

שחקנה המרכזי של הקבוצה ממונטנגרו הוא ארל קלארק, שמעמיד העונה ממוצע של 16.5 נקודות ו-4.5 ריבאונדים. אדווין ג'קסון הצרפתי וניקולה יובאנוביץ' תורמים כ"א 10.5 נקודות בממוצע. גם אקס הפועל ירושלים, אלן אומיץ', משחק בשורות בודוצ'נוסט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
נבן ספאחיה
צילום: עוז מועלם
מומלצים