צופית גרנט, שערכה אמש את טקס החופה של לוסי אהריש עם צחי הלוי, התארחה הערב (חמישי) במהדורה ראשונה והתייחסה למתקפה על הזוג שנישא לאחר כ-4 שנים של זוגיות שהצליחו לשמור בסוד. אחת המתקפות הבוטות ביותר על הזוג הגיעה מצדו של ח"כ אורן חזן (הליכוד), שהאשים את לוסי אהריש בפוסט שפרסם בפייסבוק בכך ש"פיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו ולמנוע מעוד צאצאים יהודים להמשיך את השושלת היהודי".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

גרנט אמרה שהיא התביישה לשמוע דברים כאלה מחבר כנסת והוסיפה: "אדם שיושב בעמדת כוח ושידור, ככה מתנהגים לאנשים? זו מין יכולת כזאת שהרשה לעצמו, ולא רק הוא. כל צורות ההתבטאות ברשת – כמה אלימות? אני חושבת שזה בסופו של דבר בא בעידודו".

הזוג המאושר ביום החתונה (צילום: חדשות)
הזוג המאושר ביום החתונה | צילום: חדשות

חברתה של אהריש עמדה כל כך ש"זה נושא שאנחנו יכולים להתווכח עליו", אך בתנאי שהוויכוח ייעשה באופן תרבותי. עוד ציינה כי הייתה "מאושרת" לערוך את החופה ולחתן את הזו, למרות ש"כל יום מבקשים ממני לחתן אבל אני לא מסכימה כי זה עניין של עקרון".

חזן על אהריש: "פיתתה נפש יהודי" (צילום: חדשות)
חזן על אהריש: "פיתתה נפש יהודי" | צילום: חדשות

גם שר הפנים שדרעי יצא נגד החתונה, ואמר בריאיון לגלי צה"ל כי "אם נפשה חשקה ביהדות יש תהליך של גיור. זה עניי פרטי שלהם. אבל עם כל הכאב, אני כיהודי נגד הדברים הללו, כי אנחנו חייבים לשמר את העם היהודי".

עם זאת הדגיש דרעי כי הוא אינו מקבל את דבריו של חזן שטען כי אהריש התחתנה עם הלוי "במטרה לפגוע במדינתנו". לדבריו של שר הפנים "זוג שאוהבים מתחתנים, אבל גם לה וגם לבחור שהתחתן אתה זה לא דבר נכון. יהיו להם ילדים, תהיה להם בעיה במדינת ישראל במעמד שלהם. אסור לנו לעודד דברים כאלה, אנחנו חייבים לשמר את העם היהודי".