הכנס המקצועי השנתי:

הופכים את הנוער בסיכון לנוער עם סיכוי

לאחר חודשים של חשיבה ופגישות עם כל הגורמים העוסקים בתחום, אימג' - חברת ההפקות המובילה במגזר החרדי - יוצאת עם יוזמה חברתית בשם "נוער בסיכוי" בברכת הרב גרוסמן. כל הפרטים (חנוך לנוער, שיווקי)

כנס נוער בסיכוי בנשיאות הרב גרוסמן. (צילום:יחצ)

פעילותה של חברת אימג' ידועה כפורצת דרך וחדשנית מזה 30 שנה. אימג' נחשבת לחברת הפקה ויזמויות המובילה במגזר החרדי ועומדת מאחורי מהפכות גדולות בתחום.

כולנו מכירים את פורום המנהלים, עולים לירושלים, בני פארק, פורום תרבות כהלכה, כנס כמוך לחינוך מיוחד, ועוד עשרות הפקות יזמויות ועצרות ענק של גדולי הארגונים והתנועות הפוליטיות במגזר החרדי בארץ ובעולם.

לרגל 30 שנות עשייה, חברת אימג' שבבעלות משה ברונו ביסראור, מגישה יוזמה חברתית חדשנית: "נוער בסיכוי" - הכנס המקצועי השנתי בנשיאות הרב יצחק דוד גרוסמן שמלווה בברכתו את הכנס.

הופכים את הנוער בסיכון לנוער עם סיכוי | הכנס המקצועי השנתי | לפרטים לחצו כאן >>

לצערינו נוער בסיכון הוא אחד הנושאים הכואבים שמעסיק כמעט כל בית במגזר החרדי, לכן חשיבות כנס מקצועי וייחודי בוערת במיוחד ומטרת הכנס היא להציב את הנושא על סדר היום הציבורי, לייצר דיאלוג וחשיבה משותפת של כל העוסקים במלאכת הקודש, ולייצר חיבורים בין ארגונים, מוסדות, אנשי מקצוע וגופי ממשל כדי לבנות מערך מקיף ומקצועי עם כלים להתמודדות עם נוער בסיכון.

גופים רבים כבר הצטרפו למהלך: משרד הרווחה, משרד החינוך, משרד המשפטים, ארגון ענף, מוסדות בלומנטל, י.נ.ר, לב שומע, צריך עיון, , רשת אורט, מוסדות מגדל אור, ארגון שלבים, איגוד המטפילם החרדים, כיוון נוער, האגודה היועצים והמטפלים במשפחה בישראל, ארגון בצוותא, רשויות מקומיות ועוד מוסדות וארגונים רבים העוסקים בתחום.

יו"ר ועדת ההיגוי של נוער בסיכוי הרב גבריאל כהן, יחד עם הנהלת הכנס קוראים לכל גופים העוסקים בתחום להתאחד ולהצטרף לקריאתו של הרב גרוסמן.

כבר עכשיו מרגישים בשטח את השינוי שמחולל הכנס נוער בסיכוי : משרדי ממשלה רואים בכנס נוער בסיכוי תחילת שינוי משמעותי הנדרש בתחום במטרה לחלק את התקציבים באופן מקצועי.

גופים רבים כבר הרימו את הכפפה ומתקשרים באופן שוטף עם רשויות על מנת להפעיל כבר בשנת 2019 לפתיחת פרויקטים שיתנו את המענה הנכון והמקצועי לנוער בסיכוי.

מכנס מקצועי ליוזמה חברתית

כל הגורמים השותפים לכנס דרשו כבר בשלב ראשוני לעצב תוכנית פעולה ליום שאחרי הכנס. לצורך כך אימג' גייסה ועדת היגוי של מיטב המומחים בתחום אשר יחד מעצבים את תוכן הכנס ותוכנית פעולה ליום שאחרי.

כנס "נוער בסיכוי" מביא בשורה של ממש לכל תחום הטיפול בבני נוער, ועדת ההיגוי מקפידה על שפת תוכן חיובית במטרה לשנות, להשפיע ובעיקר לאפשר לבני הנוער לקבל את מיטב ההזדמנויות, הסיכויים והכלים כדי לצמוח לעתיד טוב יותר.

במסגרת הכנס יופק "ספר נוער בסיכוי" המרכז את כל המידע, המוסדות, המטפלים והארגונים בתחום. הספר יצא לאור בשיתוף פעולה ועריכה מקצועית של ארגון ענף - ארגון פורץ דרך חדשנית בכל הקשור לטיפול בבני נוער, ושותף בכיר בכנס.

הכנס יתקיים בתאריך: 28.11.2018 - כ' כסלו תשע"ט במרכז הכנסים של מלון קראון פלזה ירושלים.

הופכים את הנוער בסיכון לנוער עם סיכוי | הכנס המקצועי השנתי | לפרטים לחצו כאן >>

צפו: אימג' 30 שנה - הסרט

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר