שתף קטע נבחר

שון ג'יימס פרש: "זכיתי לכבוד ללבוש את הגופייה הצהובה"

אקס מכבי ת"א ובני השרון תלה את הנעליים בגיל 35, ולא שכח להודות למועדון בו שימש קפטן ובמדיו זכה בגביע אירופה ונבחר לחמישיית העונה של היורוליג

שון ג'יימס, לשעבר קפטן מכבי תל אביב, פרש היום (רביעי) מכדורסל. הסנטר בן ה-35 פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט ארוך בעברית (!) בו כתב בין היתר: "תודה למשפחתי וחבריי, לשחקנים ששיחקו איתי או נגדי, למאמנים שלי והסוכנים. תודה גם למעריצים ובמיוחד למשפחת מכבי תל אביב, היה לי לכבוד ללבוש את הגופייה הצהובה ולהיות הקפטן שלכם".

 


 

ג'יימס אמנם מזוהה עם הצהובים, אך את דרכו בישראל החל דווקא במדי בני השרון ב-2008. הוא שיחק בקבוצה עד 2011, אז הצטרף למכבי ת"א והפך לאחד השחקנים האהובים ששיחקו בהיכל באותה תקופה. הסנטר אף נבחר לחמישיית העונה של היורוליג בעונת 2012/2013 וזכה עם הצהובים באליפות אירופה, למרות שלא שיחק הרבה באותה העונה בשל פציעה ארוכה שאף הובילה לשחרורו מהקבוצה.

 

שון ג'יימס עם גביע היורוליג בו זכה ב-2014 (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שון ג'יימס עם גביע היורוליג בו זכה ב-2014(צילום: עוז מועלם)

 

לאחר ששוחרר ממכבי ת"א ב-2014 שיחק במילאנו, בילבאו, אולימפיאקוס וכן בקבוצות מטורקיה, מונטנגרו ופורטו ריקו. בעונה שעברה שיחק במדי באולזאק הצרפתית וכעת כאמור החליט לתלות את הנעליים, לאחר קריירה ארוכה. ג'יימס זכה פעמיים באליפות ישראל ב-2012 ו-2014 ובאותן השנים גם השלים דאבל. בנוסף, זכה פעם אחת באליפות הליגה האדריאטית (2012).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שון ג'יימס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים