שתף קטע נבחר

בני יהודה: גארידו בספק למכבי ת"א

הבלם הקולומביאני סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ובספק לשבת. דין מורי ישוב להרכב, גם אסי בלדוט עשוי לפתוח

בני יהודה פתחה הבוקר (ב') בהכנות לקראת הדרבי הקטן של תל אביב, אותו יארחו הזהובים בשבת (19:30) בבלומפילד. בני יהודה מגיעה למשחק אחרי שני מחזורים ללא נצחון, אשר בשניהם שמטו חניכיו של גיא לוזון יתרון.

 

כזכור, לפני שבועיים גברה מ.ס. אשדוד 2:3 על בני יהודה, אחרי שזו כבר הובילה 1:2. בשבת האחרונה השמיטו הזהובים יתרון של שני שערים בתוך תוספת הזמן, וסיימו בתיקו מול אחי נצרת. מלבד שתי הנקודות החשובות שהשאירו בצפון, בני יהודה ספה מכה במשחק מול נצרת בדמות פציעתו של הבלם איבן גארידו.


בלדוט. עשוי לשוב ל-11 הפותחים (צילום: אלי אלגרט)

 

הבלם הקולומביאני נפצע בשבת בשריר הירך האחורי והוא סובל ממתיחה חזקה, אשר בגינה נעדר מהאימון היום. גארידו יעבור בימים הקרובים טיפולים על מנת להכשירו לשבת, כאשר נכון לעכשיו הוא בספק למשחק מול מכבי ת"א.

 

מי שיעמוד לרשותו של לוזון בשבת הוא דין מורי הצעיר, שריצה עונש הרחקה מול נצרת. מורי ישוב להרכב על חשבונו של ניצן אהרונוביץ'. גם הקפטן אסי בלדוט, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב לטובתו של משה ביטון, עשוי לשוב ל-11.


אלי אוחנה. העביר הרצאה לילדי בני יהודה (צילום: אתר ההתאחדות)

 

נציגי ההתאחדות לכדורגל ערכו אמש פעילות מיוחדת עם קבוצות הנערים והילדים של בני יהודה, בהשתתפותם של כ-300 הורים לילדים המשחקים במחלקות הנוער

 של המועדון. לאחר דברי פתיחה של יו"ר בני יהודה ת"א, חזי מגן, הציג מנכ"ל ההתאחדות, עו"ד אורי שילה, את פעילות ההתאחדות לכדורגל למען הקבוצות והדגיש את החשיבות שרואה ההתאחדות בחיזוק הקשר בינה לבין המועדונים ברחבי הארץ.

 

אלי אוחנה, מאמן נבחרת הנוער, העביר הרצאה בנושא קידום שחקני נוער, ולסיום העניקה ההתאחדות שלוש חולצות נבחרת ישראל לשלושה שחקנים בבני יהודה שנבחרו על ידי המועדון כמצטיינים על המגרש ובלימודים: בר יצחק, רועי טורטן ואור שמש. מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, התייחס לאירוע ואמר לאתר ההתאחדות: "אנו מוצאים בשנים האחרונות בית חם בהתאחדות לכדורגל, וזו תחושה שכולנו במועדון מרגישים בעבודה היום-יומית מול ההתאחדות על אגפיה השונים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איבן גארידו (משמאל)
צילום: עוז מועלם
מומלצים