הזר שנשלח מטעם מני נפתלי לעו"ד וינרוט (צילום: חדשות)
הזר שנשלח מטעם מני נפתלי לעו"ד וינרוט | צילום: חדשות

זר פרחים מהודר ופתק עם מסר לעו"ד וינרוט - משולח מפתיע: הפתעה ציפתה הבוקר (שני) לעורך הדין יעקב וינרוט במשרדו בתל אביב, כיממה לאחר שדווח כי פרש מצוות ההגנה של רעיית ראש ממשלה שרה נתניהו בתיק המעונות, ולאחר שנפתח משפטה אמש בבית משפט השלום בירושלים.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

למשרדו של וינרוט נשלח זר פרחים, אליו הוצמד גם פתק עם מסר. הזר והמסר נשלחו מטעמו של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי: "עו"ד וינרוט היקר, גם אותי שרה העיפה ביום רע שלה. תזכור - כל סוף הוא התחלה חדשה", נכתב על הדף שהוצמד לזר.

"אז עכשיו שאתה חופשי, בוא תצטרף אלינו בהפגנות נגד השחיתות השלטונית, כל מוצ"ש בפתח תקווה", נכתב בנוסף על הדף. בסוף המכתב כתב נפתלי לוינרוט: "מצפה לראות אותך ומזל טוב על השחרור שלך, מני נפתלי".

יעקב וינרוט (צילום: uri lenz/POOLl/flash90, חדשות)
"אזרוק את המשלוח לפח". עו"ד וינרוט | צילום: uri lenz/POOLl/flash90, חדשות



ואיך הגיב עו"ד וינרוט למשלוח המפתיע שהתקבל במשרדו? בשיחה עם החדשות online אמר וינרוט: "מה לי ולמני נפתלי? הוא לא מעניין אותי. לא ידוע לי על זר כזה, אבל אם יגיע אליי - אזרוק אותו לפח". לאחר שנמסר לנו מטעם חנות הפרחים כי המשלוח אכן נמסר לכתובת המשרד של וינרוט בתל אביב, במשרדו סירבו לאשר שאכן קיבלו אותו - ואם כן, האם אכן השליכו לפח את הפרחים. 

נפתלי ושרה נתניהו. "מזל טוב על השחרור" (צילום: עמית ולדמן, חדשות)
נפתלי ושרה נתניהו. "מזל טוב על השחרור" | צילום: עמית ולדמן, חדשות



אתמול, כאמור, נפתח משפטה של שרה נתניהו בתיק המעונות, ועורכי הדין וינרוט ועמית חדד לא ישבו על ספסל הסנגוריה, ככל הנראה בעקבות חילוקי דעות בינם לבין עורך הדין יוסי כהן, שסבר כי על הגברת נתניהו ללכת למשפט ולא להודות באשמה שכוללת הגעה להסדר, הכולל תשלום.