אלף דולרים שהלכו לפח (צילום: רויטרס, חדשות)
אלף דולרים שהלכו לפח | צילום: רויטרס, חדשות

מה אתם הייתם עושים עם אלף דולר? זוג הורים מיוטה בארה"ב גילו שבנם בן השנתיים השתעשע עם השטרות הירוקים והחליט לגרוס אותם. הכסף שבני הזוג שמו בצד על מנת לרכוש כרטיסים לעונת הפוטבול הקרבה, כבר לא ילך למטרה הזו.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

בני הזוג בן וג'רי בלנאפ מסולט לייק סיטי שבארה"ב גילו כי מעטפה, בה שמו 1,060 דולרים, נעלמה משולחן העבודה בביתם. הכסף אותו רצו להשקיע בכרטיס שנתי לעונת הפוטבול המקומית נעלם. במהלך החיפושים אחר סכום הכסף הנאה נמצאה האבדה, או לפחות חתיכות ממנה במכונת הגריסה. האשם - בנם ליאו שרצה לעזור בבית והחל לגרוס דפים שלידם הונחה המעטפה.

הכסף הגרוס (צילום: חדשות)
הכסף הגרוס | צילום: חדשות

"ליאו עוזר לי לגרוס מייל 'זבל' שאנחנו מקבלים", סיפרה האם בראיון לערוץ מקומי." לרוב אנחנו נותנים לו טפסים עם השמות שלנו או מסמכים שאנחנו רוצים להיפטר מהם". המעטפה הייתה נעולה בכספת עד לאותו יום חסר המזל הסבירה האם: "באותו יום הוצאנו את המעטפה ושמנו על השולחן, ואז היא נעלמה".

אבל לא הכל אבוד לבני הזוג, מחלקת האוצר של ארצות הברית הבטיחה לזוג החזר מלא של השטרות ההרוסים. אב המשפחה התקשר באותו יום למשרד העוסק בשטרות שהושחתו שם הנחו אותו "לשים את הגזרים בשקית ולשלוח אותם לוושינגטון הבירה", שם ירכיבו אותם בחזרה.