שתף קטע נבחר

נייקי: "מודאגים מהטענות המטרידות נגד רונאלדו"

דיווח בסוכנות הידיעות AP: ענקית ההלבשה, שחתמה איתו חוזה "לכל החיים", עשויה לבטל את ההסכם. יובנטוס העניקה לו גיבוי: "הוא אלוף גדול". לנבחרת פורטוגל הוא לא זומן לבקשתו

 

כריסטיאנו רונאלדו מתחיל להסתבך. החשיפה לפני מספר ימים ב"דר שפיגל" הגרמני שערך ראיון עם קתרין מאיורגה, שטוענת שהכוכב הפורטוגלי תקף ואנס אותה במלון בלאס וגאס בשנת 2009, עשתה הרבה רעש. כעת היא גם עשויה לגרום לכך שאחת הספונסריות שלו, נייקי, תנטוש אותו.

 


 

 

על פי דיווח הערב (חמישי) בסוכנות הידיעות AP, ענקית ההלבשה "מודאגת עמוקות מהטענות המטרידות" נגד הסופרסטאר הפורטוגלי ועשויה, אם וכאשר, לבטל את ההסכם שלה איתו.

 

כריסטיאנו רונאלדו (צילום: getty images)
הולך ומסתבך. רונאלדו(צילום: getty images)

 

ולמי ששואל, זו תהיה מכה עבור רונאלדו. למה אתם שואלים? ב-2016 החליטה החברה לחתום על חוזה "לכל החיים", כפי שעשתה עם מייקל ג'ורדן בשנת 1984. וכמה כוכב יובנטוס מרוויח מנייקי? 500 מיליון דולר. מדהים.

 

גם יובנטוס פרסמה הודעה רשמית בעניין, רק שהיא שונה לחלוטין: "כריסטיאנו רונאלדו הראה בחודשים האחרונים את מקצועיותו ומסירותו הרבה, המוערכת על ידי כולם ביובה. המאורעות, לכאורה, התרחשו לפני כמעט 10 שנים, אינם משנים דעה זו, המשותפת לכל מי שפגש אלוף גדול כזה".

 

המתלוננת נגד כריסטיאנו רונאלדו, קתרין מאיורגה (צילום מסך מתוך
הפרסום ב"דר שפיגל" שעורר את הסערה(צילום מסך מתוך "דר שפיגל")

 

כזכור, בשבוע האחרון משטרת לאס וגאס החליטה לפתוח מחדש את החקירה המדוברת. דובר המשטרה המקומית הודיע על ההחלטה וטען שבחודש שעבר מאיורגה הגישה בקשה לעשות זאת, אך לא היא או נציגיה נקבו בשמו של רונאלדו כחשוד. על פי כתב התביעה, מאיורגה ערכה בדיקה לתקיפה מינית בבית חולים מקומי באותו הלילה (13 ביוני 2009).

 

אגב, מוקדם יותר רונאלדו נותר מחוץ לסגל נבחרת פורטוגל לקראת המשחקים מול פולין (ליגת האומות) וסקוטלנד (ידידות), זאת לבקשתו, לאחר שציין כי הוא מעדיף להתמקד כרגע ביובנטוס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: getty images
מומלצים