שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: גלארסה ישוחרר, עזורי יחפש חלוץ

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, בבירת הנגב הוחלט לאפשר למגן הימני לחזור לארגנטינה, כשהמאמן ינסה למצוא מחליף לאסולין. במועדון אופטיים: אחרי מנוחה, מליקסון יהיה כשיר להפועל ת"א

החלו החיפושים אחר חלוץ. מאמן הפועל ב"ש, גיא עזורי, החליט הבוקר על שחרורו של המגן הימני מרקוס גלארסה, על מנת לפנות מקום להבאת חלוץ זר שיחליף את ליאור אסולין הפצוע. "אמרתי מהתחלה שאם אאלץ לשחרר אותו, אעשה זאת בלב כבד", אמר עזורי ל-ynet.

 

בימים הקרובים ינחת בישראל שחקן זר אחד או שניים בעמדה קדמית, אחרי שעזורי החל כבר לפני כשבוע בצפייה בדיסקים של חלוצים. על שחרורו הצפוי של המגן לקבוצת סן מרטין מהליגה השניה בארגנטינה, פורסם לראשונה ב-ynet וביממה האחרונה אף התפתחו המגעים לכדי עיסקה שתושלם בתוך 24 שעות.


גיא עזורי, ביחד עם מאור מליקסון (צילום: עוז מועלם)

 

"אנשים אולי מיהרו להסיק לגבי גלארסה מסקנות לא נכונות, כמו שעשו למשל לפדרו גלבאן בבני יהודה בשנה שעברה, אבל מדובר בשחקן איכותי שהשתפר ממשחק למשחק", אמר עזורי שהוסיף כי צרכי המועדון עומדים מעל לכל.

 

מליקסון צפוי להיות כשיר להפועל ת"א

בדקה ה-15 של משחק הניצחון על הפועל ר"ג, בהפועל ב"ש כבר היו בטוחים שהנה מגיעה עוד פציעה שתשבית את אחד משחקניה החשובים לתקופה ארוכה

. הקפטן הוחלף ולפנות ערב התברר כי הוא חייב במנוחה של מספר ימים, לפני שישוב לאימונים.

 

"מליקסון יהיה חייב לעבור עוד בדיקות, אבל נראה שנצליח להכשיר אותו למשחק מול הפועל ת"א", אמר גורם בקבוצה. העובדה שהמשחק מול סגנית המוליכה נקבע ליום שני הבא, שתאפשר למליקסון מספיק זמן החלמה, היא זו שהפכה את אנשי המועדון לאופטימיים.

 

ראיין אדלי, שהוחלף גם הוא בשל פציעה במהלך שבת, יהיה כשיר גם הוא למשחקים הבאים.

פורסם לראשונה 10/01/2010 22:45

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאור מליקסון
צילום: רועי עידן
מומלצים