יום רביעי, 22.05.2024 שעה 06:04
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8225-7335מכבי ת"א1
7426-7535מכבי חיפה2
6136-5435הפועל ב"ש3
5647-4635הפועל חיפה4
4442-3835מכבי בני ריינה5
4145-3535בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 25/05, 18:30
  • מכבי בני ריינה

בכפוף לבדיקות: אולנארה סיכם לעונה בבית"ר

החלוץ הניגרי יגיע לבדיקות מקיפות לפני שיחתום. גיא לוזון לקראת מכבי ת"א: "לא מרגיש שעתידי תלוי במשחק. הסגל פורק כליל, הקבוצה נבנתה בחופזה"

|
אולנארה (משמאל). רזומה מרשים (רויטרס)
אולנארה (משמאל). רזומה מרשים (רויטרס)

רכש חדש מתקרב לבית”ר ירושלים. החלוץ ארון אולנארה סיכם לשנה בכפוף לבדיקות מקיפות שיערוך לפני חתימה רשמית. הניגרי בן ה-24 רשם שבע הופעות במדי נבחרתו וכבש שני שערים.

החלוץ, שמתנשא לגובה של 1.89 מטרים, החל את הקריירה האירופית שלו בליגה הנורבגית בקבוצת ולרנגה, במדיה כבש שער אחד ב-15 משחקים. לאחר עונה אחת עבר לסארפסבורג, המוכרת היטב לאוהדי מכבי ת"א, שם כבר כבש 10 שערי ליגה. עוד צומת משותף שלו עם הצהובים היא קבוצתו הבאה, גוואנגז'ו ר.פ, אליה עבר ביולי 2014 לשנתיים וחצי, בהן כבש 15 שערים ולא הספיק לשחק יחד עם ערן זהבי. בפברואר 2016 חתם בצסק"א מוסקבה. בסוף אותה עונה עבר פציעה קשה בברכו, בגינה נזקק לניתוח ונעדר עד תום 2016. הוא האריך את חוזהו במדי הקבוצה הרוסית, אולם הושאל לאמקאר פרם לחצי העונה השני של 2017/18. בתום העונה היה אמור לחזור לצסק"א, אולם חוזהו הותר בהסכמת שני הצדדים והוא הפך לשחקן חופשי, עד לחתימתו בבירה.

"מעדיף שהאש תהיה עליי ולא על השחקנים"

לוזון: "לא מרגיש שעתידי תלוי במשחק מול מכבי ת"א”

“תמיד יהיה חשש מסביב, מצד האוהדים, התקשורת ובכלל”, אמר המאמן גיא לוזון, שסירב להתייחס לשאלה על מעמדו המעורער לקראת מכבי תל אביב ביום ראשון. “תפקיד המאמן הוא להתמקד במשחקים ובהכנה למשחקים. אם אתעסק בדברים אחרים, זה יפגע בקבוצה. אני אחד שברוב הקריירה שלו, בהצלחה או פחות הצלחה, תמיד הייתה אש לכיוון שלי. אני רגיל לזה וחי את זה למעלה מ-18 שנה. אני מעדיף, אם אני יכול לבחור, שהאש תהיה עליי ולא על השחקנים כי הם צריכים את השקט שלהם.

“אפשר להגיד הכל, לספר סיפורים ולהגיד תירוצים, אבל מבחינת עובדות הקבוצה חדשה לגמרי ונבנתה בחופזה בשבועות האחרונים. זה טבעי שעוד לא נשחק ברמה גבוהה. לדוגמה, הפועל באר שבע עם אותו מאמן ובסיס של סגל שרץ כמה שנים ולא מצליחה לנצח. אני מאמין במאה אחוז בסגל הקיים, אין לי ספק שהוא יספק את הסחורה, אבל אין הוקוס פוקוס ואין קסמים, זה ייקח כמה שבועות. מכבי ת”א מסומנת כמועמדת בכירה לזכות באליפות כי בסיס השחקנים רץ כמה שנים ביחד, גם בית”ר של העונה שעברה הייתה כזאת אבל היא פורקה כליל. אנחנו כל שבוע מרגישים פה כמו מחנה אימונים. מי שרוצה להאשים אותי, מוזמן”.

טל כחילה וגיא לוזון (איציק בלניצקי)טל כחילה וגיא לוזון (איציק בלניצקי)

בניית הסגל תוך כדי תנועה: “זה היה המצב הקיים והוא לא היה נורמלי. כשזעקתי בקיץ שאין משמעות לתקופת ההכנה, לא הקשיבו לי. זה היה נוער מחוזק. אנחנו מתקנים את הצלקות במאני-טיים, אין לנו משחקי אימון או זמן לתקן. שום קבוצה לא הופכת לקבוצה תוך כמה שבועות. זה לא משנה מי המאמן, מי שרוצה להתעלם מעובדות זאת זכותו. אני כן מסכים שהיינו צריכים להיראות יותר טוב מול עירוני קריית שמונה, הגנתית והתקפית”.

האם עתידו תלוי במשחק מול מכבי ת”א: “אני לא מרגיש ככה, מרגיש שבמועדון מבינים את הסיטואציה. עם זאת, אנחנו צריכים להפגין שיפור ממשחק למשחק”.

גיא לוזון (איציק בלניצקי)גיא לוזון (איציק בלניצקי)

חיזוק אפשרי: “יש לנו בעיה בעמדת המגן הימני ואני מנסה כל פעם למצוא את האלתור הכי טוב. דוד קלטינס הוא לא המגן המושלם וגם לא אופיר קריאף, אבל מי שייבחר יעשה את המקסימום. גם אם עוברים למערך של שלושה בלמים יש בעיה במגן הימני. אנחנו חייבים להתחזק בעמדת החלוץ. היום היה לנו חלוץ אחד באימון כי אנתוני וארן חולה עם חולם”.

הכללתו האפשרית של מאור בוזגלו בסגל: “נקבל את ההחלטה בסמוך למשחק וגם אם הוא יהיה בסגל, זה יהיה כדי להכניס אותו לעניינים, כי מבחינת כושר משחק הוא עדיין לא מוכן”.

מאור בוזגלו בשוק (איציק בלניצקי)מאור בוזגלו בשוק (איציק בלניצקי)

לקראת מכבי ת”א: “היום היא הקבוצה הכי טובה בארץ, על זה אין עוררין ואין מחלוקת, אבל מנגד אנחנו בית”ר ירושלים ואנחנו לא מתכוונים להתבטל פה בטדי”.

השחקנים שצפויים לחזור אחרי פציעות ו’להעמיס’ על הסגל: “קודם כל שיחזרו. אם זה יהיה קרוב לחלון, ואם יהיה עומס, שחקנים ישוחררו. אנטואן קונטה וז’אורז’יניו הם שחקנים משמעותיים. הפועל ב”ש וגם ריאל מדריד עדיין לא מחוברות”.

החתמת ברונו איבה: “הוא הגיע בתחילת העונה, אבל היה עם עודף משקל. היינו עם מכסת זרים מלאה, אבל עכשיו הוא יכול להוסיף לנו הרבה אגרסיביות במרכז המגרש שתעזור לנו בהמשך העונה”.

“התקשורת מתעסקת בביקורת על ההגנה ולא על משחק ההגנה”, אמר כחילה. “חיבור הוא תהליך ארוך ואנחנו עושים את המקסימום שלנו. לא קרה משהו, הכל עניין של תיאום. אנחנו באים לעשות את מה שאנחנו יודעים. במחנה האימונים היינו שישה שחקנים מהעונה שעברה”.

טל כחילה מנסה לעצור את לוי גארסיה (ניסן עייש)טל כחילה מנסה לעצור את לוי גארסיה (ניסן עייש)

לקראת מכבי ת”א: “אנחנו מכירים את מכבי ת”א מקרוב, אבל אנחנו בית”ר ונעשה את שלנו, נדאג לשמח את האוהדים”.

היעדר שחקני בית”ר בסגל נבחרת ישראל ביחס לעונה שעברה, מלבד דן איינבינדר: “באופן אישי רוב השחקנים שצריכים להיות בנבחרת ולא נמצאים, מאוכזבים, אבל אנחנו נעבוד קשה כדי להביא את בית”ר למקום הראוי לה ומשם לנבחרת”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */