יום שלישי, 21.05.2024 שעה 19:03

הקאמבק שלא הושלם: 68:75 לנהלל על עמק החולה

אורביט תיכונים: על אף שפיגרו בפער דו ספרתי, המארחים הצליחו ליצור מותחן בכפר בלום וכמעט לחזור מפיגור 22 נקודות. גורן בלט עם 20. צפו בתקציר

|
גור שלם מול אוהד דקל
גור שלם מול אוהד דקל

המחזור השלישי של שלב הבתים בליגת אורביט תיכונים הפגיש היום (חמישי) בין מקיף עמק החולה למקיף חקלאי נהלל, כאשר שתי הקבוצות הציגו דו קרב איכותי למדי, שהסתיים ב-68:75 לנהלל.

על אף שהאורחים הובילו בפער משמעותי ברוב שלבי המשחק, האדומים מהחולה הצליחו לצמק את התוצאה בזכות רבע אחרון נהדר וליצור משחק מותח, אך גם ריצת 2:13 לא עזרה לקבוצה של נועם כהן, שהפסידה לבסוף.

סל תיכונים: 68:75 לנהלל על עמק החולה

תחילת המשחק לא בישרה על הבאות. האדומים פתחו נהדר ועם ריצת 1:7 בתחילת הרבע הראשון הקפיצו את הקהל בכפר בלום באוויר. האורחים, שהגיעו למפגש עם מאזן מושלם, הוכיחו שהתוצאות שהשיגו לא מקריות וחזרו מהר מאוד לעניינים. המארחים ירדו ביתרון בסיום הרבע הראשון, אך משם, השליטה הייתה כולה של הלבנים מנהלל. שחקניו של מאורו ספאק עלו נהדר לרבע השני וברחו ליתרון דו ספרתי, כאשר מנגד האדומים קלעו סל שדה בודד ברבע.

ברבע בשלישי המגמה לא השתנתה, האורחים המשיכו להיראות מצוין בהובלתם של רותם גורן וליאל מלה שלא הפסיקו לקלוע, וששמו את קבוצתם ביתרון 17 נקודות כאשר נותרו עשר דקות לשחק. אלא שאז חלה תפנית במשחק. חן גיא, שהיה הטוב בשחקני עמק החולה היום (35 נקודות) החזיר את המאחרים לתמונת המשחק וצימק להפרש חד ספרתי לראשונה מהרבע השני. למרות זאת, הפער שיצרו הלבנים מנהלל ברבע השלישי הספיק להם על אף הרבע האחרון הפושר, ורותם כהן (20 נקודות) סגר את הסיפור מהקו. 68:75 בסיום.

רבע ראשון: 18:21 לעמק החולה

חמישיית מקיף עמק החולה: תומר סונגו, איילון חודרוב, עדי אדרי, אורי אלבאז וחן גיא

חמישיית מקיף חקלאי נהלל: אופק סהר, רותם גורן, שליו לוגשי, אוהד דקל וליאל מלה

המארחים פתחו טוב יותר. חדירות לסל של חן גיא ואיילון חודרוב הרימו את הקהל בכפר בלום לאוויר, עדי אדרי הוסיף שלשה נהדרת בדרך לריצת 0:7. שליו לוגשי קלע את שני סלי השדה הראשונים של האורחים וצימק ל-7:5. לאחר ריצת 1:9 של הלבנים, חן גיא השווה את התוצאה עבור עמק החולה עם שתי קליעות מדויקות מהקו. משחק שקול בכפר בלום. שלשות של נפלאות של זיו מעוז ואורי אלבאז הובילו את האדומים ליתרון שלוש נקודות בסיום הרבע הראשון. 18:21 לעמק החולה.

רבע שני: 25:41 לנהלל

האורחים מנהלל פתחו טוב יותר את הרבע השני עם ריצת 0:6 בהובלת ליאל מלה ושליו לוגשי. מאמן עמק החולה מאורו ספאק הגיב בפסק זמן. עמק החולה פשוט לא עלתה לרבע השני, ושתי נקודות קלות של רותם גורן העלו את הלבנים ליתרון 21:28 וריצת 0:10. האדומים עדיין ללא סל ברבע השני. רותם גורן בשלשה מצוינת העלה את נהלל ליתרון 23:33. ליאל מלה ושליו לוגשי המשיכו להיות הבולטים בשורות נהלל והורידו אותה למחצית ביתרון 25:41.

רבע שלישי: 39:56 לנהלל

ריצת 3:9 בהובלת ליאל מלה הובילה את האורחים ל-21 הפרש חמש דקות בתוך הרבע השלישי. רותם גורן המשיך לצלוף מהשלוש ושלשה נוספת שלו המשיכה לקבור את האדומים, כשמאמנם נועם כהן לקח פסק זמן במטרה לעצור את הבליץ. עמק החולה חזרו טוב מפסק הזמן ושלשה של חן גיא גרמה למאמן נהלל מאורו ספאק לקחת פסק זמן משלו. עבירה בלתי ספורטיבית של שליו לוגשי שלחה את איילון חודורוב לקלוע שתיים קלות מהקו ולנסות להחזיר את המארחים למשחק.

רבע רביעי: 68:75 לנהלל

רותם גורן המשיך את המשחק המצוין שלו ופתח את הרבע עם שלשה נוספת ושתי נקודות נוספת מהקו בדרך לריצת 0:5 של הלבנים. חן גיא המשיך להיות נקודת האור הבודדת של עמק החולה עם חמש נקודות רצופות,  בדרך לריצת 0:7 של האדומים שצימקה את ההבדל ל-15. הקבוצה של נועם כהן לא וויתרה על המשחק הזה, ריצת 2:10 של האדומים צימקה את ההפרש ל-12 בלבד. שלשה נוספת של מרדכי הורידה את ההפרש לחד ספרתי לראשונה מהרבע השני, קאמבק נהדר של האדומים. רותם גורן קלע שתיים קלות, חן גיא המשיך בהצגה שלו והוסיף שלשה נוספת שהורידו את הפער לשש נקודות כשעל השעון נותרו 15 שניות. רותם גורן נשלח לקו וסגר את הסיפור. 68:75 לנהלל בסיום.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */