שתף קטע נבחר

אחי נצרת: מאייבי סיכם, בראון מפתיע

שוער בית"ר ירושלים יעתיק את מקום עבודתו לגליל. גם הקשר האלמוני מאסי גלבוע הרשים את ג'ון גרגורי ואמור לחתום. גרגורי לשחקניו: מרוצה מאיך שנראיתם". השחקנים טרם קיבלו את משכורות חודש נובמבר

קח מקל, קח תרמיל, בוא איתי אל הגליל. שוער בית"ר ירושלים, ג'וסלאן מאייבי סיכם את תנאיו באחי נצרת ואמור לחתום עוד הערב (א') בקבוצה של ג'ון גרגורי. בנצרת מחפשים כבר תקופה ארוכה שוער בכיר ובקבוצה נבחנו סמי אדג'י והשוער הצרפתי פלוריאן לוקיני. כמו כן פנתה נצרת למכבי פתח תקווה בניסיון לצרף את אוהד כהן. בסופו של דבר הוחלט כי מאייבי הוא זה שיצורף.

 

שחקן נוסף שצפוי לחתום הוא הבלם/קשר אסף בראון. בשנים האחרונות שיחק בראון באסי גלבוע, ובמספר אימונים שקיים באחי נצרת הרשים את המנג'ר, ג'ון גרגורי. הבלם הבולגרי ולדימיר זאפירוב, שנבחן בקבוצה, לא יצורף.


ממורמרים מאי קבלת השכר. שחקני אחי נצר (צילום: חגי אהרון) 

 

בנצרת היו מרוצים מהתיקו הדרמטי שחילצה הקבוצה בתוך תוספת הזמן במשחק מול בני יהודה, וסבורים שהיו ראויים לניצחון כיוון שהיו עדיפים על בני יהודה במשך מרבית דקות המשחק. גרגורי אמר היום לשחקניו: "אני מרוצה מאוד מאיך שנראיתם וכל הכבוד לכם שהצלחתם להשוות בסיום. נצטרך לגלות המשכיות ולנצל בצורה מרבית את מצבי ההבקעה".

 

למרות כל זאת, גם היום לא זכו שחקני הקבוצה לקבל את משכורת חודש נובמבר. העיכוב בתשלום המשכורות גורם למרמור גדול בקרב השחקנים, מה גם שאף אחד מחברי ההנהלה לא טרח לדבר איתם בנושא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאייבי. עולה צפונה
צילום: דודי ועקנין
מומלצים