בבית העלמין במושב אודים הובא היום (ראשון) למנוחות הנער ארי נשר בן ה-17, בנו של הבמאי אבי נשר שנהרג בתאונת הפגע וברח בתל אביב לפני כשבוע בשעה שנסע על אופניים חשמליים יחד עם חברו. מאות רבות הגיעו לחלוק כבוד אחרון לנשר ז"ל, שהספיק לשחק במספר סרטים והתנדב במד"א. אביו של ארי, אבי נשר, ספד לבנו: "אין מחיר שלא הייתי משלם כדי להיטמן במקומו".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

הבמאי המוערך ציטט קטע מסרט והתקשה לעצור את הדמעות. "אני לא עושה סרטים עם סופים טובים מוחלטים אבל מצד שני אני לא אוהב סוף רע מובהק כי החיים מספיק קשים", אמר והודה לחברים והמשפחה שהגיעו לנחם. "אני מנסה בכל סוף של סרט למצוא משהו להיאחז בו, איזו תקווה. בטרגדיה הנוראה שפקדה אותנו קרן האור היא כל האנשים שבאו להיפרד ממנו בדרכו האחרונה".

הלוויתו של ארי נשר ז"ל (צילום: החדשות)
"תמיד תישאר בלבנו | צילום: החדשות

"לא היינו מצליחים לשרוד את הימים האיומים האלה בלעדיכם", הוסיף נשר. "הימים האחרונים הוכיחו לנו כמשפחה כמה חום ואחווה וערבות הדדית עוד קיימים במקום הזה. אין לנו מילים להודות לכם. השמועות על פטירתו של הביחד הישראלי, שתמיד כל כך האמנתי בו, מוקדמות מדי. עוד לא אבדה תקוותנו כמשפחה וכחברה".

פינת הנצחה לארי נשר ז"ל בבית ספרו (צילום: חדשות)
פינת הנצחה לארי נשר ז"ל בבית ספרו | צילום: חדשות

אמו של ארי, איריס נשר, סיפרה על הרגעים האחרונים של בנה. "ארי היה כל מה שקסום בנעורים", סיפרה. "במהלך השנים קראתי לו קסם כי זה מה שהוא היה - קסם. כשהגענו לבית החולים לא נותר לנו אלא לקוות לנס. הרופאים עשו כל מה שיכלו אבל קסם אי אפשר לזמן. הגיע הרגע שהבנו שאין דרך שהקסם יקרה. היית כל כך יפה ומואר - נתגעגע אליך בכל נשימה כל חיינו".

תום נשר ספדה גם היא לאחיה. "היינו חברים כל כך טובים, שיתפת אותי בכל דבר וגם בדברים שגרמו לי להסמיק מרוב שהיו אישיים", סיפרה תוך כדי שפרצה בבכי. "החדר שלך ריק ואתה נוכח בכל מקום. בהרבה מובנים אתה כמו אח תאום שלי, אני לא מפסיקה להתגעגע להבעות הפנים שלך".

צפו בריאיון המרגש עם אבי נשר (צילום: רפי דלויה ‎, חדשות)
ארי נשר ז"ל עם אביו | צילום: רפי דלויה ‎, חדשות

"היית גם כל כך שונה ממני והשלמת אותי", הוסיפה האחות. "תמיד היית מטפל בכולם וריגשה אותך המחשבה שאתה מצליח לעזור. קשה מאוד להיפרד מהגוף שלך - היית סמל של חופש לכולם. אנחנו שמחים שמישהו יקבל חיים בזכותך ויודעים שזה מה שאתה היית בוחר. מבחינתי אתה עדיין חלק ממני וכל דבר שאעשה בחיים יהיה אתה".

"השבוע מלאו לך 17 שנים ובמשך שנים אמרתי לך שזה הגיל הכי יפה ושיא הנעורים", סיפרה האחות. "אי אפשר למצוא בזה נחמה אבל בכל זאת יש משהו שלם בכך שסיימת את המסע שלך לצד החברים שחגגו לך בבית החולים. היית מאוהב בחיים ואהבת אותנו".

"היית המצפן שלנו ונותרנו ללא כיוון"

חמישה חברים של נשר ז"ל מבית הספר תלמה ילין ספדו יחד לחברם. "ארי יקר שלנו, נגעת לכולם בלב. גם מי שלא הכיר אותך קיבל ממך תחושת של ביטחון ובית", סיפרו. "את החברים שלך, אותנו, תמיד שמת לפניך. נתת כל כך הרבה לכל מי שסביבך - האהבה הענקית שלך לחיים הייתה מדבקת גם ברגעי השפל ותמיד ידעת איך להרים אותנו מהקרשים".

"חלקים ממך נתרמו לחמישה אנשים וגם כך אתה הצלת חיים", ספדה אחת החברות. "גם אחרי שהלכת אנשים שלא זכו להכיר אותך ימשיכו לחיות בזכותך. מי שזכה לקבל את הלב שלך באמת זכה בלב הטהור ביותר שאפשר לקבל. היית המצפן שלנו ונותרנו ללא כיוון".

אחד מחבריו אמר: "היום מתחיל המסע שלנו בלעדיך, אנו נתבגר ואתה תמשיך להיות איתנו. נמשיך לצחוק איתך. אתה בלב שלנו תמיד".

במהלך סוף השבוע הושתלו איבריו של נשר בחמישה ישראלים: בני משפחותיהם של המושתלים הודו למשפחת נשר על המעשה האצילי שהציל את חיי יקיריהם.