בנאומו באו"ם

נתניהו חשף: לאיראן יש עוד מתקן גרעיני סודי

לאיראן יש מתקן גרעיני סודי נוסף, כך חשף ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך נאומו באו"ם: "מחסן גרעיני סודי לאחסון כמויות של חומרים וציוד מתוכנית הגרעין הסודית" (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מסך)

ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף במהלך נאומו בעצרת הכללית באו"ם כי לאיראן יש מתקן גרעיני נוסף וסודי: "מחסן גרעיני סודי לאחסון כמויות של חומרים וציוד מתוכנית הגרעין הסודית".

לדברי נתניהו: "בחודש מאי סיפקתי ראיות לתוכניות של איראן לפתח נשק גרעיני - ותכנוניה להונות את הקהילה הבינלאומית. חלפו חודשים והסוכנות לאנרגיה אטומית עדיין לא שאלה את איראן דבר, ולא דרשה לפקח אפילו על אתר אחד שגילינו בארכיון הסודי".

ראש הממשלה הציג פלקט עם תצלום אווירי של טהרן: "בהינתן חוסר הפעולה הזה, אני החלטתי לחשוף היום משהו אחר. איראן מחזיקה מתקן סודי נוסף בטהרן. מחסן גרעיני סודי לאחסון כמויות של חומרים וציוד מתוכנית הגרעין הסודי שלה".

לדבריו: "בחודש מאי חשפנו את האתר של הארכיון הסודי בשוראבאד שבטהרן. היום אני חושף את המתקן השני. מחסן גרעיני שנמצא בטוקוזבאד, כארבעה קילומטרים וחצי משם.

"אתם רואים, בדיוק כמו הארכייון הגרעיני, זהו עוד בניין תמים למראה", בדבריו ציין נתניהו את הכתובת המדויקת של המתקן הגרעיני הסודי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר