שתף קטע נבחר

מהרשת למדפים: אמזון פותחת חנות פיזית בניו יורק

ענקית הקמעונאות המקוונת ממשיכה להתפרש גם לתחום החנויות הפיזיות, ופותחת חנות חדשה בלב ניו יורק. באמזון מבטיחים: "החנות היא השתקפות ישירה של הלקוחות שלנו". מה ניתן לקנות שם?

חברת אמזון פותחת היום (ה') את אמזון 4-סטאר, חנות פיזית חדשה, הממוקמת בסוהו שבמנהטן, ניו יורק. כל המוצרים הנמכרים בחנות מדורגים באתר של אמזון בארבעה כוכבים ומעלה, "רבי מכר" או "חדש ופופולארי".

 

לא תאמינו מה ישראלים קנו באמזון

 

בחנות יימכרו גם מוצרים המוגדרים באתר כ"פופולאריים סביב ניו יורק סיטי" ו"רבי מכר סביב ניו יורק סיטי", מה שיהפוך את חוויית הקנייה לקלה ומהנה עבור הלקוחות, לדברי החברה.

 

אמזון 4-סטאר (צילום מסך מאתר אמזון)
אמזון 4-סטאר(צילום מסך מאתר אמזון)

עוד סוגי מוצרים שניתן למצוא על המדפים הם כאלו המוגדרים כ"הכי נחשקים", אשר נוספו הכי הרבה פעמים לרשימת הקניות של הלקוחות, וכן "מוצרים שנקנים לרוב ביחד" כדי להשלים רכישה עם מוצר נוסף.

 

כל מוצר יכלול תג מחיר דיגיטלי, הכולל את דירוג המוצר באתר ואת מספר הסקירות של הלקוחות. חברי אמזון פריים ישלמו את המחיר המוצג באתר האינטרנט, ומי שאינו מנוי ישלם מחיר גבוה יותר, בדרך כלל. התמריץ להירשם לשירות הפריים הוא חלק מהאסטרטגיה של החנות, משום שהמנויים לשירות נוטים לקנות יותר באמזון.

 

בתור התחלה החנות תציע את הקטגוריות הפופולאריות ביותר באתר: צעצועים, משחקים, מכשירים למיניהם ומוצרי אלקטרוניקה, מטבח, מוצרים לבית, ספרים ועוד.

 

בנוסף, בחנות יוכלו הלקוחות להתנסות במכשירים של אמזון, כמו רמקול Echo ומכשיר הקינדל לצד אביזרים המיועדים לבית החכם, אשר עובדים עם אלקסה - העוזרת הקולית של אמזון.

 

באתר של אמזון נכתב: "יצרנו את אמזון 4-סטאר כדי שהלקוחות יוכלו להגיע, לגלות ולחקור מוצרים שהם אהבו. החנות היא השתקפות ישירה של הלקוחות שלנו – מה שהם קונים ומה שהם אוהבים". החברה לא חשפה את התכניות שלה בקשר להרחבת הפורמט בעתיד.

 

לפי נתוני האתר, נכון להיום הדירוג הממוצע באמזון הוא 4.4 כוכבים, ובמצטבר המוצרים בחנות קיבלו יותר מ-1.8 מיליון דירוגים של 5 כוכבים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום מסך מאתר אמזון
אמזון 4-סטאר
צילום מסך מאתר אמזון
מומלצים