שתף קטע נבחר

בכר מתכנן לפתוח עם חן עזרא כמגן

מאמן הפועל באר שבע ממשיך לחפש דרכים להוציא את הקבוצה שלו מהמשבר ותירגל את בן ביטון כבלם שלישי, כשהקשר במקומו באגף ימין. דיא סבע צפוי לערוך בכורה, בן שהר עשוי לחזור לסגל

בהפועל באר שבע יודעים שרק ניצחון במשחק הליגה מחר (ב', 20:30) בטרנר על בני יהודה יעניק שקט למועדון, לאחר שהקבוצה צברה שתי נקודות בלבד מתשע אפשריות בשלושת המחזורים הראשונים. "אנחנו חייבים ניצחון ונשיג אותו מחר, אין ברירה אחרת", אמר שחקן בקבוצה.

 

לטבלת ליגת העל

 


 

מתן אוחיון ועדן בן בסט, שפתחו ונפצעו בהפסד 1:0 למ.ס אשדוד במחזור הקודם, לא יהיו בסגל, כמו גם לואי טהא שעדיין סובל מכאבים בברכו. בן שהר נכלל ברשימת 20 השחקנים שהוזמנו למשחק – ממנה צפויים להיות מנופים עוד שניים - אחרי שלא היה בסגל למשחק ההפסד באשדוד, לפני תום חלון ההעברות והישארותו בקבוצה.

 

בן שהר בפעולה (צילום: pixsell)
בן שהר. נמצא בתוכניות?(צילום: pixsell)

 

על פי האימונים האחרונים, ברק בכר מתכנן לבצע שינוי דרמטי במערך ובציוות ההרכב: המאמן מתכוון לפתוח עם חמישה שחקני הגנה, כשבן ביטון יתופקד כבלם יחד עם חאתם אלחמיד ושיר צדק, כשמיחאי קורהוט יהיה המגן השמאלי ומי שיתופקד כמגן בצד ימין הוא חן עזרא.

 

השיטה עשויה להשתנות במהלך המשחק, כשעזרא יעבור לקישור וביטון יהיה מגן ימני. בקישור אמורים לפתוח ג'ון אוגו ואריק סאבו ובהתקפה יערוך הרכש הנוצץ האחרון של הקבוצה, דיא סבע, לצד נייג'ל האסלביינק.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
ברק בכר הפועל באר שבע
צילום: אבי רוקח
מומלצים